Terug

Niet naleven van promotie ?

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. S.

Naar: Siemens - Herstelling (BSH)

24/04/2025

Korte beschrijving van uw probleem. 24/12/2024 heb ik een Siemens inductie kookplaat gekocht. Daar hoorde een speciale eindejaarspromotie bij. Je wordt namelijk beloond met een pannenset na aanvraag via de web.. Nadien kreeg ik de bestiging dat deze aanvraag was aanvaard en was doorgegeven aan hun handling partner voor bezorging ( zie bijlage de status ). Maar de bezorging laat op zich wachten en tot nu toe nog niks ontvangen. Als ik hen contacteer krijg ik geen respons. Siemens schuift het door naar hun handling partner maar daar is het heel, heel erg stil . M.a.w Ik heb iedereen al gecontacteerd maar zonder resultaat. Hopelijk kunnen jullie mij helpen, want dit is niet echt fair. M.v.g Julius Similon

Berichten (2)

Siemens - Herstelling (BSH)

Naar: J. S.

06/05/2025

Geachte, Bedankt om ons de melding van de heer Similon Julius door te zenden. Op datum van 28 april 2025 ontving hij van ons per mail een oplossing voor zijn klacht met betrekking tot de pannenset. We hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groeten, Julie D’hoe Customer Interest Siemens Home Appliances

J. S.

Naar: Siemens - Herstelling (BSH)

11/05/2025

bedankt om het in orde te brengen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform