Terug

niet naleven van leveringstermijn

Opgelost Openbaar

maxityre

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. D.

Naar: maxityre

22/12/2023

Beste,ik bestelde op 02/12/2023 2 banden via de site/webwinkel en ook betaald. Deze gingen geleverd worden ten laatste op 06/12/2023 volgens de site. Op 18/12/2023 had ik nog altijd niks ontvangen, zelfs na verschillende mails te sturen naar de firma.Op 18/12/2023 heb ik dan ook afstand gedaan van de bestelling daar ik deze niet meer nodig had omdat mijn klant, waarvoor ze bedoeld waren, ze niet meer moest hebben daar de levering te lang duurde.... Dezelfde dag kreeg ik ook een mail van MaxiTyre waarin stond dat ze mijn betaald bedrag niet volledig gingen terugstorten daar ik een boete krijg van 25€ omdat ik deze geannuleerd had......Ik wil gewoon mijn volledig bedrag teruggestort krijgen ! Ik kan toch niet verantwoordelijk gesteld worden voor de te late levering van de banden ??Mvg Autohandel Peter


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform