Terug

niet naleven van de voorwaarden

Closed Openbaar

Deegital nv

Start een klacht

Aard van probleem:

Contract

Klacht

E. R.

Naar: Deegital nv

21/01/2025

Geachte mevrouw/heer, Op 22/06/23 heb ik met uw onderneming(en) een overeenkomst afgesloten voor genereren van klanten voor ons bedrijf aan de hand van een platform. Volgende werkzaamheden zijn niet volgens onze overeenkomst en/of de regels van goed vakmanschap uitgevoerd: • we ontvangen geen leeds via jullie en zijn reeds 15 maanden klant waar we maar 2 klanten hebben kunnen binnenhalen • nadat we jullie hier meermaals op aanspraken is hier geen verandering in gekomen • • …. Ik verzoek u alsnog de gebrekkige uitvoering te verhelpen en over te gaan tot een correcte naleving van het contract. Graag hadden we het contract verbroken wegen tekortkomingen en niet voldoen van de afspraken . Ik betaal u nu een bedrag van 148 euro per maand tot oktober 24. Dit vertegenwoordigt het door mij niet-betwiste gedeelte van de factuur. Dit bedrag komt dus overeen met de door mij goedgekeurde werkzaamheden. Wanneer de leeds terug naar behoren worden geleverd zijn uitgevoerd, betaal ik het saldo mocht dit niet mogelijk zijn verwachten wij een middellijke schikking om het contract af te kopen zodat deze diensten stoppen. want volgens ons is een verdere samenwerking niet mogelijk Ik verzoek u mij binnen de 7 dagen in te lichten van uw verdere regeling. Met vriendelijke groet, Bijlagen: - relaas/Overeenkomst

Bemiddeling door Testaankoop 04 februari 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform