Geachte mevrouw/heer,
Op 22/06/23 heb ik met uw onderneming(en) een overeenkomst afgesloten voor genereren van klanten voor ons bedrijf aan de hand van een platform.
Volgende werkzaamheden zijn niet volgens onze overeenkomst en/of de regels van goed vakmanschap uitgevoerd:
• we ontvangen geen leeds via jullie en zijn reeds 15 maanden klant waar we maar 2 klanten hebben kunnen binnenhalen
• nadat we jullie hier meermaals op aanspraken is hier geen verandering in gekomen
•
• ….
Ik verzoek u alsnog de gebrekkige uitvoering te verhelpen en over te gaan tot een correcte naleving van het contract. Graag hadden we het contract verbroken wegen tekortkomingen en niet voldoen van de afspraken .
Ik betaal u nu een bedrag van 148 euro per maand tot oktober 24. Dit vertegenwoordigt het door mij niet-betwiste gedeelte van de factuur. Dit bedrag komt dus overeen met de door mij goedgekeurde werkzaamheden.
Wanneer de leeds terug naar behoren worden geleverd zijn uitgevoerd, betaal ik het saldo
mocht dit niet mogelijk zijn verwachten wij een middellijke schikking om het contract af te kopen zodat deze diensten stoppen. want volgens ons is een verdere samenwerking niet mogelijk
Ik verzoek u mij binnen de 7 dagen in te lichten van uw verdere regeling.
Met vriendelijke groet,
Bijlagen:
- relaas/Overeenkomst