Terug

Niet naleven leveringstermijn

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: Xooon

07/04/2015

De uiterste leveringstermijn van mijn 2.5 zit Tomma van maximaal 12 weken is verstreken en de firma Xooon heeft mij hieromtrent nog niet gecontacteerd.Het eerste probleem dat ik met deze firma had, is dat er een brief bij mij toekwam waarin gezegd werd dat de dienst facturatie het voorschot niet had ontvangen. Het ontvangen van het voorschot werd nochtans wel door de winkel zelf bevestigd wanneer ik hen (de winkel) hierover contacteerde. De besteldatum van de zetel dateert van 10/01/2015, het voorschot werd ten laatste ontvangen op 13/01/2015 dat maakt dat de zetel ten laatste op 07/04/2015 bij mij geleverd moet zijn. Dit is niet het geval. Telkens wanneer de facturatiedienst een mail van me kreeg, duurde het tot het einde van de week voordat er een antwoord kwam.Op mijn vraag wanneer de zetel bij hen besteld werd, kreeg ik zelfs geen antwoord.Nu de leveringstermijn verstreken is en men mij hierover niet heeft gecontacteerd, is mijn geduld op.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform