Terug

Niet naleven dienst na verkoop

Closed Openbaar

SOLIVER Architectural Glass

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. D.

Naar: SOLIVER Architectural Glass

06/03/2024

De geplaatste ruit vertoont duidelijk afdrukken van handen, vingers en glashouders op de geplaatste ruit.Na e-mail verkeer en uiteindelijk een aangetekende brief aan hun Directie wordt er geen gevolg gegeven aan mijn vraag om de restanten door hun firma te komen verwijderen. Alle ruiten in mijn living waren reeds vervangen en dit probleem had zich niet voorgedaan op deze destijds geplaatste ruiten. Ik had gevraagd om te kunnen rekenen op hun service na verkoop maar tot op heden geen reactie.

Berichten (1)

SOLIVER Architectural Glass

Naar: J. D.

12/03/2024

Deze afzender doet zich mogelijk voor als een domein dat is gekoppeld aan uw organisatie.Meer informatie over waarom dit een risico kan zijnBeste,De factuur betreffende de glasvervanging dateert van 30/06/2022, en werd aanvaard door de klant.De melding van de zichtbare bevuiling op de buitenzijde van het glas dateert 20/12/2023, anderhalf jaar na de glasvervanging.U begrijpt dat de aanvaardbare termijn voor melding van zichtbare gebreken hier ruimschoots overschreden werd.Ondanks het feit dat de bevuiling op de buitenzijde van het glas zit en de laattijdige melding,heeft Soliver niet nagelaten om onmiddellijk (op 21/12/2023) via mail te adviseren hoe het glaspaneel best te reinigen.We blijven ter beschikking voor advies omtrent de reiniging van het glas.Alternatieve route wegens wegenwerken, klikhier.Met vriendelijke groetenCaseelstraat 1248790 WaregemT 056/60.37.72F 056/60.92.56www.soliverwaregem.com


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform