beste , aan Go Energy• Op 22 september 2020 is Sylvie(nooit geen achternaam gekregen in gesprek, telefoon, brief of mail) langs geweest om een offerte te maken voor installeren van zonnepanelen . • Op 23/09/2020 stuur ik een mail dat ik akkoord ga en nogmaals met de opmerking dat alles afgewerkt en gekeurd is voor het eind van het jaar. Dat was ook mijn vraag geweest bij het bezoek voor de offerte en opmaak ervan.• Op 25/09/2020 hebben we de 1ste factuur ontvangen waarbij u 50 % vroeg – is niet gebruikelijk- maar hebben we op 29 september betaald. Daar op stond vermeld wat de factuur inhield …installatie…legplan en keuring…• Ik heb een brief ontvangen ( met geen datum van verzending) waar u ons meldt dat de installatie gebeurt op 8 oktober. Ook vermeldt de brief dat u de keuring aanvraagt zodat deze vlot na de installatie kan uitgevoerd worden.• Er waren problemen bij de installatie .. de draden moesten worden doorgetrokken van het tuinhuis naar de garage, dit hebben we zelf gedaan. • We hebben zelf moeten bellen naar u wanneer de elektricien ging langskomen want van uw kant hoorden we niets…op 21 oktober 2 x gebeld – geen gehoor.• Op 26 okt 2020 nog eens gebeld naar Sylvie en nr doorgekregen van elektricien.• Op 27 okt 2020 nog eens naar u,Sylvie, gemaild omdat we bij de elektricien niet in zijn planning stonden, maar waar u ons zei van wel…. Toen had u ook al verteld dat de keuringsdatum vast lag en vroegen wij u deze door te sturen. Steeds was het antwoord dat u niet op kantoor was maar ging doormailen. Nog steeds niets ontvangen• Ondertussen had u ons de factuur opgestuurd met datum 16 oktober 2020 dat we moesten betalen binnen de 7 dagen. We hebben u daarover gebeld dat de werken nog niet afgewerkt waren..en dat wij deze zeker gingen vereffenen als de werken door de elektricien waren uitgevoerd. Sylvie meldde ons vriendelijk aan de telefoon dat dit evident was.• Op 11 november is de installatie met de nodige problemen eindelijk aangesloten . Er waren problemen met de aansluiting en leidingen van wifi en elektriciteit.. Bij de offerte was overeengekomen dat de omvormer in de kelder ging geplaatst worden want dat er daar wifi voor handen was in het huis. Bij de installatie door de techniekers heeft men beslist de omvormer in de garage te hangen en dat dit het beste was omdat de leiding van de elektriciteit reeds voorzien was. En dat het wel al goed ging komen. Uiteindelijk is er een overeenkomst gesloten door de elektricien dat we de extra kosten gingen delen . enerzijds wij en anderzijds Go Energy. Dat was uiteindelijk al iets wat we niet moesten doen daar de factuur vermeld dat alle nodige werkmaterialen betreffende de installatie zijn inbegrepen. Maar voor de goede en verdere verloop van de werken hebben wij deze toegeving gemaakt. • Op 11 november de dag zelf hebben we dan ook direct onze factuur betaald. We hebben dit gedaan omdat wij van ons woord waren. U opmerking van de keuring kan pas doorgaan als de betaling voldaan is. Vond ik dan ook niet klantvriendelijk. Maar ook aan deze voorwaarden hebben wij voldaan.• Gebeld op 13 nov – geen gehoor , 16 nov – geen gehoor en 17 nov 3x gebeld en dan datum gekregen 21 dec 2020.Wat ik zeer vreemd vond en nog de opmerking heb geplaatst : zo laat…en wat als er problemen zijn. U (Sylvie) hebt mijn vraag weggewimpeld met het antwoord dat de elektricien aanwezig ging zijn bij de keuring• Op 4 december u nog eens gemaild om de bevestiging te vragen over de datum van 21 december ’20 die u mij telefonisch had doorgegeven . geen respons hierop• 16 december u nog eens gemaild omdat ik u nog eens had opgebeld met mijn bezorgdheid dat de installatie zeker dit jaar zou gekeurd zijn. U verzekerde mij hierop geen zorgen te maken. Dat u al een dossier bij fluvius had en het nr ging doorsturen om mijn dossier zelf te kunnen volgen.• 21 december is er dus niemand langsgeweest en heb ik geen enkel telefoon ontvangen over het al dan niet doorgaan van de keuring. We hebben u dan ook gebeld op de 2 verschillende gsm nrs en een mail gestuurd maar geen respons.• Ik vraag u dan ook hierop te reageren en het nodige te doen mijn installatie nog gekeurd te krijgen voor 31 december zodat ik zoals ik vooraf had gevraagd te kunnen genieten van de terug draaiende teller voor 15 jaar.Met vriendelijk groet Linda