Terug

niet nakomen van afspraken

Closed Openbaar

Whoppa Pool

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. V.

Naar: Whoppa Pool

26/05/2021

Beste ik bestelde zwembad bij jullie bedrijf op 02/09/20waar u op bestelbon plaatste levering 22 maart 2021in begin maart neem ik met jullie contact op voor levering en plaatsing van zwembad , waarbij ik mail terug krijg dat er vertraging is omwille het slechte weer in februari , dat ik begrijp .Paar weken later neem ik weer contact op en krijg antwoord we nemen twéé weken op voorhand wel contact op , twéé weken later neem ik weer contact op , en krijg als antwoord dat er brand uitgebroken is bij leverancier , weer paar weken uitgesteld, Ondertussen moest ik zelf uitzoeken of er grondwater moest weggepompt worden voor het zwembad te plaatsen , iets dat jullie op voorhand moeten melden , paar dagen terug neem ik contact op met jullie met de melding dat bemaling gestart is , omdat ik van jullie datum van 28 /05 ontvangen had voor plaatsing , paar dagen later krijg ik nieuwe prijsofferte met ander type zwembad op , met melding ' deze kunnen we plaatsen eerste week van Juni daar het gekozen zwembad zogezegd nog niet binnen was en als ik meerprijs betaalde van 1000 euro ik dit zwembad direct kon hebben , ik heb melding gedaan van dat ik akkoord ga maar zonder opleg , ik heb nooit antwoord ontvangen op deze vraag , nu krijg ik plaatsingdatum van eind juni , maar dan zou het wel het gekozen zwembad zijn volgens jullie . Ondertussen zit ik met gemaakte kosten van bemaling , en heb ik gevraagd wie dit gaat betalen , nooit geen antwoord op ontvangen . Ik hoop dat er op korte termijn oplossing komt .MvgJohan Van Damme


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform