Terug

Niet nakomen van afspraken.

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

M. V.

Naar: Telenet

27/03/2025

Maandag 24 maart 2025 telefonisch contact gehad met telenet medewerker rond 18.15u. Akkoord gekomen om de 50euro van de wissel voor nieuwe modem en digicorder te laten vallen Zodat ik deze gratis kan gaan halen bij een telenet verkooppunt. Een bevestigingsmail heb ik hier niet van ontvangen Na terug contact met telenet vinden ze hier niks van terug. Dus nu wil ik dit telefoongesprek opvragen om te herbeluisteren ,zodat ik de 50euro niet moet betalen hiervoor. Mvg Van Roy Mark

Berichten (1)

Telenet

Naar: M. V.

27/03/2025

Is deze e-mail niet goed leesbaar? Hierwel.CaseId: S-35880050 Beste, Wij bevestigen graag de ontvangst van uw klacht. Wij hopen snel bij u terug te komen met meer informatie. Mvg, Telenet © Telenet BV maatschappelijke zetel: Liersesteenweg4,2800Mechelen,België telenet.be tel. +32 (0) 15 66 66 66 KBO/BTW(BE)0473.416.418 RPR Antwerpen, afd.Mechelen IBAN BE11 4050 5046 1148 statementAlgemene voorwaarden


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform