Beste, in 2014 sloten we een overeenkomst voor de plaatsing van ramen zoals omschreven in offerte 2014-0112. Hierin werd ook opgenomen dat de prijs van vliegenramen in deze prijs verrekend waren. In 2018 werd na een melding van ons het grootste vliegenraam weggenomen door uw firma met de belofte dit zo snel mogelijk te vervangen. Dit is tot op heden en ondanks verschillende mailtjes nog steeds niet gebeurd. Als we al een antwoord kregen, dan wees u daarin de verantwoordelijkheid af ('het was de schuld van de leverancier'). Ik heb er u daarbij op gewezen dat we met uw firma een overeenkomst afsloten en het dan ook aan uw firma is om deze uit te voeren. In de laatste mail gaf ik aan voor 8 november 2019 (dus bijna 5 jaar na de overeenkomst) van u te willen horen wanneer u uw deel van de overeenkomst verder zou afwerken. Op deze mail kreeg ik tot op heden geen antwoord. Met deze mail - die door Test Aankoop - opgevolgd wordt vraag ik u nogmaals een afdoend antwoord te geven en dit uiterlijk binnen één week.Groeten,Marcel Schillebeeks0478/57.46.02mschillebeeks@yahoo.com