Terug

Niet nakomen levering

Opgelost Openbaar

Spaendonck Sport

Start een klacht

Aard van probleem:

Bestelling

Klacht

P. V.

Naar: Spaendonck Sport

16/06/2025

Na op 8 Juni een bestelling te hebben geplaatst voor 235,95€ met referentie SPS1801 heb ik geen enkele bevestiging of communicatie mogen ontvangen. Ook niet na herhaaldelijke e-mails en pogingen tot telefonisch contact.

Berichten (1)

Spaendonck Sport

Naar: P. V.

18/06/2025

Goedemiddag, We vinden het jammer om te horen dat u ontevreden bent over de levering van uw bestelling. We willen graag benadrukken dat uw bestelling op zondag is geplaatst en op donderdag 13 juni is verzonden. U heeft ons op vrijdag telefonisch gecontacteerd, waarvoor dank. Golfsets zijn producten die niet kant-en-klaar op de plank liggen; deze worden zorgvuldig klaargemaakt per klant. Dit vergt enige tijd, zeker om te zorgen dat alles in perfecte staat geleverd wordt. We begrijpen dat het vervelend kan zijn als een levering iets langer duurt dan verwacht. Echter, om er meteen vanuit te gaan dat het pakket niet geleverd zou worden, vinden wij jammer en onterecht. Indien u eerder telefonisch contact met ons had opgenomen, hadden wij u hierover graag gerustgesteld of – indien gewenst – de bestelling kunnen annuleren en het bedrag kunnen restitueren. We hopen dat u inmiddels de bestelling in goede orde heeft ontvangen en alsnog tevreden bent met uw aankoop. Mocht er nog iets zijn waar we u mee kunnen helpen, dan horen we dat graag. Met vriendelijke groet, Amad ---- Op ma, 16 jun. 2025 19:15:16 +0200 schreef klachten@test-aankoop.be ---- ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform