Terug

Niet nakomen beloofde service

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. H.

Naar: Snowtravel

30/03/2024

Beste, Bij deze stellen wij u, snowtravel, in gebreke voor het niet nakomen van de beloofde service. Ik, Karin Huegaerts, boekte via snowtravel een skivakantie van 5059.56 € 1360 € per persoon Voor Bram 75 € korting Dit werd geregeld in augustus 2023 waarvan we bestelbon kregen 06/09/2023. Dit samen met de groep mensen waarmee we de skireis boekten. Dit werd volledig betaald waarvan voorschot 13/09/2023 en afrekening 28/01/2024 conform bestelbon en geregeld in augustus 2023. Jawel augustus 2023 en niet zoals wij gisterenavond (einde skireis - terugreis via slaapbus van stafcars - eigenaar snowtravel) mochten vernemen binnen de roddels van snowtravel dat de derde persoon nog zeer laat bijgevoegd was en werd en dat wij wisten van een kinderbed????? Bijgevoegd de reisbevestiging en de bestelbon Karin huegaerts 10/12/1963: 60 jaar Johan Herbots 06/09/1967: 57 jaar Bram Rutten 29/09/1992: 31 jaar Allemaal doorgegeven in augustus 2023 Het is duidelijk dat als iemand 1360 € betaalt, dat hij graag in een bed wenst te slapen en niet gaat kamperen. Je verwacht van een dergelijke fullservice reis ook full service Niets was en is minder waar .Jullie verantwoordelijke Tom Sneijers is zelfs de naam verantwoordelijke niet waard. Nog nooit hebben we een dergelijke begeleiding en support gehad. Bij geen enkele organisatie. Daarmee zeggende géén verantwoordelijkheid op géén enkel vlak.. Wij hebben zoals het hoort direct nadat we moesten vaststellen dat er géén derde bed was toen we na de eerste dag skiën naar onze kamer gingen, dit gemeld. Dit zodra we de reisbegeleider konden contacteren, gecontacteerd. Telefonisch per gsm ging niet, want dat hadden we niet en hebben we nog steeds niet. Niemand van onze groep. Op de kamer 35 moesten wij vaststellen dat er 1 bed stond, 2 glazen, 2 gebakjes als welkomst, ..... dus perfect voor twee personen en niet voor drie mensen. Toen we dat zijn gaan melden aan het hotel waren deze verbaasd, want niemand wist van iets. Dan is iemand van het personeel gekomen om de zetel die in de ruimte stond om te vormen naar bed, maar bleek dit te klein te zijn voor een volwassen persoon. Hier kon géén volwassen in slapen, zowel hoofd als voeten kwamen uit aan voor en achterkant. Te vrezen was ook dat dit het gewicht van een volwassen niet kon dragen. Dus was geen optie. Mevrouw heeft zich geëxcuseerd en de receptie gebeld, waarna we naar de receptie gegaan zijn. Daar viel men bijna van hun stoel toen ze vernamen wat wij betaald hadden met ons drieën, maar dat ze niks konden doen. Dat het de verantwoordelijkheid was van snowtravel. Ook dit hebben we nog nooit meegemaakt. Van Oostenrijkse vriendelijkheid is ook géén sprake. Uiteindelijk bij het avondeten hebben we Tom Sneijers kunnen spreken. Hij had bericht gestuurd naar zijn baas en zei dat hij zelf niks te zeggen had. Ok, nadat hij bericht terug had gekregen bleek dat er niks aan te doen was. Wij hadden hiervoor gekozen????????? Ik denk dat het duidelijk is dat dit niet zo is 1360 elk betaald alle leeftijden staan erbij. Nu het vervolg tart eender welke verbeelding van géén service Op de website van snowtravel staat: onze missie? De beste service op en naast de piste Beide was tijdens deze reis niet waar. géén service. Je kan zelfs spreken van tegenwerking, dwarsbomen, .... Dus vlak nadat Tom bericht kreeg, zegt hij dat we zelf zijn baas Wim Crommen moeten bellen. Raar, maar Johan Herbots, mijn vriend doet dit, maar er wordt niet opgenomen. Nochtans 1 minuut ervoor had hij bericht van zijn baas gekregen. Johan Herbots vertelt dat aan Tom Sneijers en zegt hem nog eens duidelijk dat hij de verantwoordelijke is van Snowtravel daar en dat hij het moet regelen, maar dan gaat die lopen. Dan komt die ineens vertellen dat hij een oplossing heeft, want hij heeft voor een bed gezorgd. Nu wordt het pas hilarisch. In de klacht aan swontravel, die we al aangetekend verstuurd hebben, maar geen reactie komt, zijn ook foto's opgenomen.U zal hoop ik begrijpen dat dit geen bed is waar wij 1360 voor betaald hebben Nu dhr. Tom Sneijers vond het ok. Ook nadat een personeelslid die het bed bracht, zei dat dit een kinderbed was. We hadden dan voorgesteld dat we eventueel van bed konden wisselen en dat hij op dit bed kon slapen. Maar dat wilde hij natuurlijk niet. Nu dit bed was ook tekort, zowel hoofd als voeten kwamen over het bed aan voor en achterkant. ook hiervan foto's Ondertussen was er een tweede kamer in het zogenaamde duurdere gedeelde van het hotel beschikbaar maar wel met een meerprijs van eerst van 970 € en later 520 € Hier was een zetel die kon uitgetrokken worden met een spiraalbodem die lekker doorzakte in het midden. We werden dan gedwongen om dit te nemen (aangezien er geen andere kamer meer vrij was en het hotel al een aanvraag voor die kamer lopen had (niet beslissen was geen bed) en door bemiddeling van een van de medereizigers, konden we dit dan krijgen mits dat we 520 € bij betaalden. We moesten dit zo wel oplossen want de verantwoordelijke van swontravel wou zelfs niet meer praten met ons. Na een gesprek met één van de andere reizigers uit het Antwerpse moesten we vernemen dat de man voor zijn volwassen zoon ook had willen bijboeken maar dat Snowtravel gemaild had dat er geen 3-persoonskamer in het hotel is! Straf hé als je al geboekt hebt in augustus !


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform