Terug

Niet nagekomen overeenkomst

Closed Openbaar

Bosthon Sport

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. F.

Naar: Bosthon Sport

14/07/2021

Beste,Ik kocht op 6 juli 2021 een VeloSpace XT2B 13P Black van het merk Thule. (is een fietsdrager voor 2 fietsen)Op hetzelfde moment vraag ik om een VeloSpace 3th Bike Adapter te huren voor de periode van 16/07 tot 23/07. Dit wordt me mondeling toegezegd, zelfs aan gunstvoorwaarden omdat ik bovenvermelde aankoop gedaan heb. Op 7 juli bevestig ik de huur en op 8 juli krijg ik de bevestiging voor de huurperiode voor 40 euro. Ik betaal onmiddellijk via overschrijving om de deal te bevestigen. De firma BOSTHON Sport bevestigd me, ook telefonisch, dat alles bevestigd is en dat zij me zullen contacteren om af te spreken wanneer ik de adapter kan komen halen ( ten laatste op donderdag 15 juli). Op dinsdag 13 juli krijg ik nog een email om me te bedanken voor het overschrijven van het overeengekomen bedrag.Vandaag, 14 juli krijg ik echter een telefoon van de firma BOSTHON Sport met de mededeling dat de afspraak niet kan doorgaan omdat zij de gevraagde adapter niet in voorraad meer hebben omdat deze verkocht is.Het reeds betaalde bedrag zou de firma BOSTHON Sport terug storten.Sinds de aankoop van de fietsendrager heb ik verschillende keren telefonisch en via email contact gehad om toch maar zeker te zijn.Als consument, die in vertrouwen koopt, kan ik op twee dagen voor mijn vertrek niet zomaar een oplossing vinden.Dit zijn geen eerbare praktijken.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform