Terug

Niet-nagekomen online verkoop

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

P. P.

Naar: axitech

23/04/2025

Geachte, Op 10 april 2025 bestelde ik via de webshop van Axitech een Samsung Galaxy A35 5G aan €199 (totaalbedrag €204,97 incl. kosten). Op 11 april ontving ik de factuur (FP-2025-00027) en betaalde ik het volledige bedrag via creditcard. Er was volgens mij sprake van een geldige en bindende verkoop. Enkele dagen later liet Axitech weten dat het toestel niet op voorraad was, maar dat ze zouden trachten alsnog te leveren. Na 10 dagen zonder update nam ik telefonisch contact op. Op 22 april kreeg ik vervolgens een e-mail waarin men de bestelling alsnog eenzijdig annuleerde. Ik heb op dezelfde dag geantwoord dat ik de koopovereenkomst niet wens te ontbinden en hen verzocht alsnog binnen 7 dagen tot levering over te gaan. Tot nu toe heb ik nog geen reactie ontvangen. Via deze weg wil ik melding maken van wat ik beschouw als een onwettige en misleidende praktijk, waarbij een bevestigde en betaalde bestelling zonder mijn toestemming geannuleerd wordt. Ik wens dat Axitech alsnog het toestel levert aan de overeengekomen prijs en vraag advies of hulp van Test Aankoop om dit af te dwingen. Factuur, e-mails en communicatie zijn beschikbaar indien nodig. Met vriendelijke groet, Greta Van den Broeck [gretavdbr@gmail.com] Bestelling #5855

Bemiddeling door Testaankoop 25 april 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform