Beste,
Op 12 december 2024 heb ik,bijgevoegde bestelling en betaling gedaan (Besteld via website Excellent, betaald in de winkel).
Het gaat over een laptop twv 699 euro.
Levering was afgesproken op 19 december (inclusief instalatie van software via aparte factuur).
Ondanks verschillende pogingen eind december en begin januari kreeg ik telkens de melding dat de levering vertraagd was.
Na het versturen van de klacht naar onderstaande adressen (zoals vermeld op het raam van de winkel) Heb ik enkel de reactie gekregen van Excellent :
Helaas is Wallabie Computers in faling gegaan. Zij zijn een zelfstandige winkel die werd uitgebaat door hen. Daardoor is de winkel nu uiteraard ook gesloten.
Helaas hebben wij daarom ook geen zicht op de huidige procedure.
Het enige wat wij zelf weten, is dat er een curator werd aangesteld, en dat er eerstdaags een briefje aan de deur zal worden opgehangen met daarop de contactgegevens van de curator.
U kunt hem/haar dan contacteren en het aankoopbewijs/uw bestelbevestiging doorgeven aan de curator, zodat zij weten wat er nog in bestelling stond bij Wallabie. Uw bestelling werd namelijk ook rechtstreeks aan hen betaald.
Dit ondanks het feit dat Excellent als naam op de winkel meestaat, en er is besteld via Excellent.
De betaling die ik in de winkel heb gedaan staat dan weer op naam van : PC Stuff BV
De mailadressen waarnaar de klacht is verzonden :
boekhouding@wallabie.be,
klachten@wallabie.be,
info@wallabie.be,
info@exellent.be
Ik hoop dat u mij hiermee kan helpen