Terug

Niet-levering van een deur besteld 11 juli 2015

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

H. V.

Naar: D'Hondt Interieur

24/02/2016

Zie aangetekende zending van 23/02/2016 waarvan hieronder een deel wordt hernomen:Op de bestelbon van 11 juli 2015 werd als leveringstermijn vermeld “12 à 14 werkweken na de opmeting van 13 augustus”. Deze termijn is ondertussen ruim verstreken.Op 30 november heb ik de eerste maal met jullie contact genomen om te informeren naar de voorziene plaatsingsdatum. Per 7 december kreeg ik hierop antwoord dat de deur nog in productie was.Op 11 januari informeren we per email opnieuw bij jullie medewerkster Mariona Lobato. Reactie: “De deur is nog steeds in productie”.Op 25 januari wordt andermaal met jullie contact genomen. Nieuwe reactie ontvangen op maandag 26 januari: “einde volgende week is de deur klaar”.Op 8, 10 en 13 februari worden emails verstuurd naar 3 verschillende personen bij jullie bedrijf en naar jullie algemene emailadres. Tot nu heeft nog niemand hierop gereageerd!Vorige week heb ik dan contact genomen met jullie verkooppunt in Wommelgem. Daar werd me bevestigd dat ik op vrijdag (19/2) een datum zou meegedeeld krijgen voor de levering.Ik wacht nog steeds op enige reactie.Ik verzoek U dringend om de plaatsing te regelen uiterlijk 15 maart 2016.

Berichten (7)

D'Hondt Interieur

Naar: H. V.

25/02/2016

Meester,Geachte Heer Van Den Dorpe,Uw referentie CPTBE00039998-34Ons referentie 184225 order 11508621Onderstaande mail evenals het schrijven d.d. 23/02/2016 van de heer Van Den Dorpe heb ik in goede orde ontvangenOp de eerste plaats wens ik mij in naam van de firma te verontschuldigen voor de eventuele problemen naar aanleiding van in rand vermeld order.De materialen zouden klaar zijn en worden vandaag 25/02/2016 gecontroleerd en verpaktMijn collega van de planning, Mariona Lobato, heeft een bericht ingesproken op de voicemail van het nummer 0485/53.46.80 met de melding dat de plaatsing gebeurt op maandag 29/02/2016. Tot op heden kreeg zij daarop geen reactie.Mag ik vragen ons dringend te laten wetenof deze datum mogelijk is voor de heer Van Den Dorpe ?Normaliter worden er naar analogie met artikel 9 van onze algemene voorwaarden geen schadevergoedingen toegestaan m.b.t. de leverings- en/of plaatsingstermijn.9. Leveringsvertraging kan nooit aanleiding geven tot schadevergoeding. Zij mag niet ingeroepen worden voor gehele of gedeeltelijkeannulering van de bestelling, tenzij na ingebrekestelling die minstens gedurende 15 dagen zonder gevolg zou blijken te zijn.Desalniettemin heb ik het dossier van de heer Van Den Dorpe bepleit en kon ik bekomen dat men bereid is de kosten voor de meubellift te aanvaarden.Deze dient dan wel te worden besteld door de heer Van Den Dorpe.Deze mail wordt u gericht met behoud van alle recht en zonder enige nadelige erkenningInmiddels verblijftMet voorname hoogachtingJuridische Dienst D'Hondt

D'Hondt Interieur

Naar: H. V.

25/02/2016

Geachte,dank voor uw snelle reactie.Levering 29/2 is voor ons mogelijk, wel graag in de voormiddag.Ik verneem van U nog graag het volgende om concreet te kunnen afspreken voor de meubellift:- om hoe laat in de voor middag moet ik de lift voorzien?- laat ik de facturatie maken op mijn naam of op naam van D'hondt nv?Dank alvast voor uw reactie.Herman Van Den Dorpe

D'Hondt Interieur

Naar: H. V.

25/02/2016

Geachte Heer Van Den Dorpe,U kan onze werkmannen verwachten op 29/02/2016 tegen 07u00 's morgensDe facturatie van de meubellift kan aan u gebeuren.Van zodra u dit ontvangt kan u deze inscannen en naar mij doorsturen zodat de prijs in mindering wordt gebracht van de eindfactuurHopende u hiermee voldoende te hebben ingelicht verblijftMet voorname hoogachtingVan: Herman Van Den Dorpe [mailto:herman.vandendorpe@skynet.be]Verzonden: donderdag 25 februari 2016 15:35Aan: Carine Ghyselinck CC: Mariona LobatoOnderwerp: Re: Klacht: Niet-levering van een deur besteld 11 juli 2015 (CPTBE00039998-34)Urgentie: HoogGeachte,dank voor uw snelle reactie.Levering 29/2 is voor ons mogelijk, wel graag in de voormiddag.Ik verneem van U nog graag het volgende om concreet te kunnen afspreken voor de meubellift:- om hoe laat in de voor middag moet ik de lift voorzien?- laat ik de facturatie maken op mijn naam of op naam van D'hondt nv?Dank alvast voor uw reactie.Herman Van Den Dorpe

H. V.

Naar: D'Hondt Interieur

25/02/2016

Geachte,de meubellift is besteld tegen maandag 29 feb om 7.00 uur.Hoogachtend,Herman Van Den Dorpe

H. V.

Naar: D'Hondt Interieur

29/02/2016

Geachte mevrouw Ghyselinck,De deur is vandaag geleverd maar zoals U wellicht weet was de levering en de plaatsing zelfs na 7 maanden onvolledig: geen spion, geen klink, geen rosas...Het gevolg is dat uw plaatsingsdienst nog eens zal langs moeten komen. Wanneer, dat konden uw mensen niet meedelen. Dit kost mij andermaal werkverlet. Uw artikel 9 laat inderdaad geen schadevergoeding toe voor laattijdige levering. Ik hoop van U evenwel een beetje empathie te kunnen verwachten zodat U zou pleiten om 1/ een snelle volledige levering te bekomen 2/een commerciële geste te stellen.Hoogachtend,Herman Van Den Dorpe

H. V.

Naar: D'Hondt Interieur

08/03/2016

Geachte mevrouw Ghyselinck,Tot nu toe heb ik van U nog geen reactie ontvangen op mijn mail van 29 februari in verband met de onvolledige levering. Ik heb ook nog geen bericht gekregen betreffende de verdere levering.Tot mijn verbazing heb ik vandaag via een email van uw medewerker Mariona Lobata wel een eindafrekening ontvangen. Ik heb getracht haar telefonisch te bereiken maar zoals steeds worden de oproepen niet beantwoord.Met dit schrijven teken ik bezwaar aan tegen de faktuur gezien:- de levering niet volledig is- de vermelding op de faktuur "Datum einde werken:07-03-2016" niet strookt met de realiteit- de toestand waarin de deur zich nu bevindt alles behalve 'inbraakwerend" is- de kosten van de meubellift, volgens eerdere afspraak, nog in mindering gebracht moeten wordenMag ik U vragen dringend het nodige te doen om alles zo snel mogelijk op een correcte wijze geregeld te zien.Met "plezier" zal ik dan de faktuur betalen om deze lijdensweg definitief te kunnen verlaten.In bijlage vindt U 1/kopie van de faktuur 2/afrekening van de meubellift voor een bedrag van 65 euro.Hoogachtend,Herman Van Den Dorpe8 maart 2016I

D'Hondt Interieur

Naar: H. V.

09/03/2016

Beste, Bericht doorgestuurd naar Mvr Gyselinck.mvgDominique Van SteenbruggheLeenstraat 2 9750 Zingem T 09/384.69.41 F 09/384.64.56blog.dhondt-nv.be www.dhondt-nv.be Dominique.VanSteenbrugghe@dhondt-nv.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform