Meester,Geachte Heer Van Den Dorpe,Uw referentie CPTBE00039998-34Ons referentie 184225 order 11508621Onderstaande mail evenals het schrijven d.d. 23/02/2016 van de heer Van Den Dorpe heb ik in goede orde ontvangenOp de eerste plaats wens ik mij in naam van de firma te verontschuldigen voor de eventuele problemen naar aanleiding van in rand vermeld order.De materialen zouden klaar zijn en worden vandaag 25/02/2016 gecontroleerd en verpaktMijn collega van de planning, Mariona Lobato, heeft een bericht ingesproken op de voicemail van het nummer 0485/53.46.80 met de melding dat de plaatsing gebeurt op maandag 29/02/2016. Tot op heden kreeg zij daarop geen reactie.Mag ik vragen ons dringend te laten wetenof deze datum mogelijk is voor de heer Van Den Dorpe ?Normaliter worden er naar analogie met artikel 9 van onze algemene voorwaarden geen schadevergoedingen toegestaan m.b.t. de leverings- en/of plaatsingstermijn.9. Leveringsvertraging kan nooit aanleiding geven tot schadevergoeding. Zij mag niet ingeroepen worden voor gehele of gedeeltelijkeannulering van de bestelling, tenzij na ingebrekestelling die minstens gedurende 15 dagen zonder gevolg zou blijken te zijn.Desalniettemin heb ik het dossier van de heer Van Den Dorpe bepleit en kon ik bekomen dat men bereid is de kosten voor de meubellift te aanvaarden.Deze dient dan wel te worden besteld door de heer Van Den Dorpe.Deze mail wordt u gericht met behoud van alle recht en zonder enige nadelige erkenningInmiddels verblijftMet voorname hoogachtingJuridische Dienst D'Hondt