Terug

Niet levering/terugbetaling van goederen

Opgelost Openbaar

Ladders online

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. P.

Naar: Ladders online

19/01/2022

Beste, ik bestelde op 19 oktober 2021 een trapladder op de website van laddersonline. Dit deed ik bewust via deze website omdat het een Belgisch firma is. Bij de bestelling stond het op de website ‘op voorraad.’ Ze beloofde een levering binnen enkele werkdagen. Op 31 oktober laten ze weten dat er een stockbreuk is bij de fabrikant. Op 11 december informeren we terug en vragen we het geld terug te storten als ze niet kunnen leveren. Toen antwoordde ze dat de ladder op 27 december beschikbaar zou zijn. Op 10 januari hebben we nog altijd geen trapladder ontvangen en vragen we nogmaals het bedrag terug te storten. We krijgen geen reactie meer.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform