Terug

niet levering bestelde traploper(s)

Opgelost Openbaar

Louis Depoortere

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

F. B.

Naar: Louis Depoortere

10/10/2020

Besteop 3/8/20 bestelde ik een traploper in jullie online outletstore en betaalde die (€ 301,60).Op 10/8/20 kreeg ik de melding dat de traploper zoek was en de vraag om de week erna een nieuwe te kiezen in de online outlet. Dat deed ik op 20/8. Op 23/8 kreeg ik hiervan de bevestiging en werd €10,34 terug gestort (verschil tussen de bestellingen).Nadat ik op 29/8 meldde nog niets ontvangen te hebben, kreeg ik op 1/9 het bericht dat ook deze traploper zoek was. Op 2/9 en op 24/9 meldde ik dat de gevraagde traploper nog steeds online te koop stond.Sinds 1/9 kreeg ik geen reactie meer (ook niet via het contactformulier op de website) en is anderzijds ook de restwaarde niet terug betaald.

Berichten (1)

Louis Depoortere

Naar: F. B.

21/10/2020

Bonjour,Je me suis déjà entretenu avec la client et on lui a remboursé il y a une semaine.Kind regards,GERY OKENGHESALES ASSISTANTFROM JANUARY 1ST 2019 ALL INVOICES WILL BE SENT BY E-MAIL. PLEASE CONFIRM TO WHICH E-MAIL ADDRESS THE INVOICES CAN BE SENT.DE POORTERE DECO S.A./ ANDRE VERNIER FILS S.A.RUE DE LA ROYENNE 45B7700 MOUSCRONBELGIUMTEL +32 56 393 314FAX +32 56 393 306MAIL gery@ldp.beWEB www.louisdepoortere.beToll free phone (USA)888 430 5868


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform