Terug

Niet-levering bestelde laptop

Opgelost Openbaar

KBV B.V.

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

F. C.

Naar: KBV B.V.

07/09/2020

Beste,We bestelden via CampusShop.be een laptop voor zoon(op 25/08). We kozen voor Campusshop op aangeven Vives. Die zou volgens verschepingsbericht volgende dag geleverd worden. Dit zou gebeuren door DHL.Op vrijdag 27/08 zijn we met het hele gezin in onze vakantiewoning te Oostduinkerke en krijgen we plots melding door Bpost(!) dat het toestel geleverd is. Bij nazicht van bericht blijkt dat naam zoon als ontvanger is ingevuld en in vak handtekening staat een streep.Onze zoon is meteen na lezen bericht naar huis gereden om na te kijken, maar bij thuiskomst geen toestel gevonden. Ook geen bericht van levering aan buren, niks.Nu al meer dan een week aan het lijntje gehouden door CampusShop dat zij het onderzoek afwachten van DHL.Meteen daarna Bpost en DHL hier van op de hoogte gebracht, maar zij houden de boot af en verwijzen door naar Campusshop om dit op te lossen.Kan u laten weten welke acties wij kunnen ondernemen?Mvg,Frank Ceuterick

Berichten (4)

KBV B.V.

Naar: F. C.

07/09/2020

Beste klachtenbox@test-aankoop.be,Wij hebben uw e-mail in goede orde ontvangen en geregistreerd onder het nummer 55530921. Wij streven er naar om uw e-mail binnen 2 werkdagen af te handelen. U kunt op deze e-mail reageren in het geval u extra informatie wilt toevoegen.Met vriendelijke groet,Team CampusShop

KBV B.V.

Naar: F. C.

11/09/2020

Geachte klant,Wij hebben uw e-mail in goede orde ontvangen en geregistreerd onder het nummer zoals vermeld in het onderwerp. Wij streven er naar om uw e-mail binnen 2 werkdagen af te handelen. U kunt op deze e-mail reageren in het geval u extra informatie wilt toevoegen.Met vriendelijke groet,CampusShopOn Fri, Sep 11, 2020 7:46 AM, klachtenbox@test-aankoop.be

F. C.

Naar: KBV B.V.

11/09/2020

[#53375181] Laptop ordernummer VOR20112940Klacht #53375181/55530921Reina, Jay,Wat is de status van dit? Hebben volgende week echt het toestel nodig.Zoals in alle eerdere communicatie hebben wij geen verbintenis met DHL, of welke koerierdienst dan ook.We wensen hier dan ook niet het slachtoffer van te worden.Graag asap een oplossing!Mvg,Frank Ceuterick

KBV B.V.

Naar: F. C.

11/09/2020

Geachte klant,Wij hebben uw e-mail in goede orde ontvangen en geregistreerd onder het nummer zoals vermeld in het onderwerp. Wij streven er naar om uw e-mail binnen 2 werkdagen af te handelen. U kunt op deze e-mail reageren in het geval u extra informatie wilt toevoegen.Met vriendelijke groet,CampusShopOn Fri, Sep 11, 2020 7:50 AM, klachtenbox@test-aankoop.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform