Beste,We bestelden via CampusShop.be een laptop voor zoon(op 25/08). We kozen voor Campusshop op aangeven Vives. Die zou volgens verschepingsbericht volgende dag geleverd worden. Dit zou gebeuren door DHL.Op vrijdag 27/08 zijn we met het hele gezin in onze vakantiewoning te Oostduinkerke en krijgen we plots melding door Bpost(!) dat het toestel geleverd is. Bij nazicht van bericht blijkt dat naam zoon als ontvanger is ingevuld en in vak handtekening staat een streep.Onze zoon is meteen na lezen bericht naar huis gereden om na te kijken, maar bij thuiskomst geen toestel gevonden. Ook geen bericht van levering aan buren, niks.Nu al meer dan een week aan het lijntje gehouden door CampusShop dat zij het onderzoek afwachten van DHL.Meteen daarna Bpost en DHL hier van op de hoogte gebracht, maar zij houden de boot af en verwijzen door naar Campusshop om dit op te lossen.Kan u laten weten welke acties wij kunnen ondernemen?Mvg,Frank Ceuterick