BesteWij bestelden december 2021 drie trappen en 14 binnendeuren bij jullie.Bon nummer 97.333.999. Definitieve aanpassing van de bestelling gebeurde 31/3/22.Opmeting hiervan vond plaats begin augustus 2023.Na aanpassing van initiële offertes na opmeting kregen we op 25/08/2023 via mail bericht dat we mochten rekenen op een 12 werkweken tot plaatsing.Na een lange periode waarin niemand bereikbaar was in de toonzaal of bij de dienst planning en alle mails van zowel ons als architect ( gruwez oudenaarde) onbeantwoord bleven kregen we 13/12/2023 via mail de belofte dat zowel trappen en deuren eind februari uit productie gingen komen . Er werd reeds een plaatsing gereserveerd voor ons begin maart gaf men ons door via mail.Hierdoor bestelden wij nieuwe slaapkamers voor het verdiep van onze kinderen dat momenteel niet bereikbaar is. Naar verdieping 1 lieten we een noodtrap plaatsen.Ondertussen werden al deze meubelen geleverd volgens afspraak. Gezien schriftelijke bevestiging van plaatsing planden we ook een communiefeest bij ons thuis.Wanneer we begin februari contact opnamen om de levering te laten herbevestigen kregen we een droge mail dat het niet ging lukken. Zonder enige uitleg of verklaring werd plots een levering doorgegeven voor eind mei voor deuren en trappen.Begrijpelijk hebben we er niet veel vertrouwen meer in dat de levering weer opnieuw zal uitgesteld worden zonder enige uitleg.Ook brengt dit veel extra kosten mee omdat nu de zowel kelder als bovenste verdieping niet bereikbaar zijn . Hierdoor moeten wij al maanden een opslagplaats huren en moesten we een noodtrap plaatsen naar verdieping 1.Graag hadden we dan ook garanties verkregen naar de plaatsing enerzijds en een vergoeding voor de extra kosten dat dit alles met zich meebrengt.Uitkijkend naar uw reactie