Terug

Niet leveren van schilderij (reeds betaald)

Closed Openbaar

Ishaya Luxury

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

Y. D.

Naar: Ishaya Luxury

04/11/2021

BesteWij hebben op 24/05/2021 een schilderij online besteld op de volgende site: Ishayaluxury.com. Dit was een bedrag van € 337. Tot op heden hebben we nog steeds niet het schilderij ontvangen, alsook hebben we geen verdere info gekregen van de huidige situatie ervan. Al meerdere keren hebben we de firma gecontacteerd, nummer niet bereikbaar, mails worden met een standaardantwoord beantwoord, ... Ook op Facebook hebben we ze gecontacteerd, maar dit bericht komt niet eens aan.We hebben een licht tot sterk vermoeden dat het hier om oplichterij gaat. Er staan nl. op Facebook meerdere klachten van andere klanten die hun bestelling niet ontvangen hebben of hun geld niet terug gekregen hebben.Hopend op uw hulp.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform