Terug

Niet leveren van goederen

Closed Openbaar

Het Houthok

Start een klacht

Aard van probleem:

Levering

Klacht

J. L.

Naar: Het Houthok

03/12/2025

Geachte mevrouw/heer, Op 28/10/2025 kocht ik een halve pallet berkenhout in uw online winkel en betaalde ik 195€ incl. verzendkosten. Bij de bevestiging van de bestelling werd mij meegedeeld dat de levering tegen 30/10/2025 zou plaatsvinden. De goederen werden echter nog steeds niet geleverd. Bij deze wil ik een terugbetaling van 195 euro op het nummer vindt u terug in ons WhatsApp gesprek. Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen om juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen. Met vriendelijke groet, Bijlagen: • Orderbevestiging • Betalingsbewijs

Bemiddeling door Testaankoop 18 december 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform