Geachte mevrouw/heer,
Op [4 april 2024] kocht ik een [wandarmatuur 7 van 30 watt] in uw online winkel en betaalde ik [€219,20] plus [€0] verzendkosten.
Bij de bevestiging van de bestelling werd mij meegedeeld dat de levering tegen [DATUM15 mei 2024] zou plaatsvinden. De goederen werden nooit geleverd tot op heden 14 sept 2024
vervolgens op 4 juni 2024 bestelde ik in hun fysieke winkel in aarschot, waar men beloofde dat mijn wandarmatuur op komst was, een magnetische trackrail van 3 meter met 5 led spotjes van 6 w tot prijs 853,23 € waarvoor ik 400,00 € voorschot met bancontact betaalde, nooit meer iets van gehoord, tel afgesloten en geen contact via mail
wij zijn dus voor 619,20 € opgelicht
Ik verzoek derhalve om vergoeding van alle hierboven beschreven schade, die op een totaalbedrag van [€619,20] wordt geraamd.
Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen om juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen.
Met vriendelijke groet,
klantnummer 14006
marc willems Vossem-Tervuren