Terug

Niet leveren van bestelde deuren waarvoor reeds 90% voorschot werd betaald

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: D'Hondt Interieur

21/04/2023

Beste, ik bestelde op 2/10/2022 2 extra binnendeuren bij D'Hondt interieur. Heb op 6/10/2022 €2269,38 betaald van de totale som €2625,28. Intussen gemaild, gebeld en langs geweest bij Peter Ottoy (verkoper SPL). Word telkens gesust dat hij het nakijkt maar hoor verder niks meer. Mail gestuurd naar Lieven De Clercq met als antwoord dat hij langdurig afwezig is. Ik word van het kastje naar de muur gestuurd. In 2017 heb ik 6 deuren bij hen besteld met plaatsing 2 maanden na 2de voorschot. Alles in orde toen. Vandaar nu mijn grote frustratie. Wat kan ik nog ondernemen? Kan u me helpen?Ik lees intussen jammer genoeg alleen maar identieke verhalen van vele anderen.Ik heb meer en meer het gevoel dat ik word opgelicht.Ik kijk uit naar uw antwoord.Met vriendelijke groeten,Ann De Boeck

Berichten (3)

D'Hondt Interieur

Naar: A. C.

26/04/2023

P.ImprintUniqueID MARGIN: 0cm 0cm 0ptLI.ImprintUniqueID MARGIN: 0cm 0cm 0ptDIV.ImprintUniqueID MARGIN: 0cm 0cm 0ptTABLE.ImprintUniqueIDTable MARGIN: 0cm 0cm 0ptDIV.Section1 page: Section1Beste,D'Hondt heeft nochtans klant telefonisch reeds bevestigd voor plaatsing week 21 en is op vraag van klant op 24 mei 2023 voorzien.Met vriendelijke groeten,Juridische Dienst - D'Hondt nvCindy ValepijnLeenstraat 2 9750 Kruisem T 09/389.84.82 M 0478/27.97.62 www.dhondtinterieur.be

A. C.

Naar: D'Hondt Interieur

23/05/2023

Geachte, voor de zoveelste keer belogen! Zelf heden opnieuw contact moeten opnemen met uw bedrijf dat amper telefonisch bereikbaar is. Beloofde levering voor morgen kan blijkbaar niet doorgaan. Jullie doen zelfs geen moeite om mij dit te laten weten. Alweer met een kluitje in het riet weggestuurd: er is geen lak om de deur te behandelen en jullie kunnen niet zeggen wanneer de lak er zal zijn. Schandalig hoe jullie klanten behandelen! Ik mag hopen dat de deuren snel kunnen geleverd en geplaatst worden! Dit blijft maar aanslepen....en dan antwoordt u aan Testaankoop dat er een datum werd afgesproken. U doet alsof ik de leugenaar ben, terwijl uw bedrijf respectloos en onbetrouwbaar is naar klant toe.Ann De Boeck

D'Hondt Interieur

Naar: A. C.

07/06/2023

Beste,Onze oprechte excuses voor het niet respecteren van de afgesproken plaatsingsdatum. De productie heeft laten weten dat de laatste afwerkingslaag niet voorradig was. Dit zijn volledig afgelakte deuren.De planner zal zodra deze afgewerkt zijn, de klant contacteren om een nieuwe datum af te spreken.De klant blijft wekelijks in de planning behouden om direct te kunnen anticiperen zodra klaar.Met vriendelijke groeten,Juridische Dienst - D'Hondt nv


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform