Terug

niet leveren en plaatsen houten poort

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. V.

Naar: La Casa

20/03/2019

Poort gekocht op 19 oktober 2018. Poort volledig betaald op 26 februari en betaalbewijs gezonden per mail voor 17.00 zoals gevraagd. Poort zou 27 februari worden geplaatst. Bevestigd per mail. Op de bewuste dag wordt poort niet geplaast en geen enkel bericht. La Casa gebeld en de poort zou opnieuw geplaatst worden en zoals verwacht wederom geen bericht en poort niet geplaatst. La Casa belt niet en stuurt zelfs geen bericht. Zelf moeten bellen om te vragen waarom. Het weer was niet goed was de rectie. Ik zou worden gebeld op 18 of 19 maart voor een volgende poging voor plaatsing. U raadt het al geen enkel bericht.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform