Terug

Niet kunnen annuleren van abonnement

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. P.

Naar: puzzel belgie

05/03/2024

Beste, Ik ben begin Februari gecontacteerd door Puzzelbelgie na dat ik blijkbaar had meegedaan aan een Enquête waarvan ik mij niets herinner. Ze boden mij als bedanking een puzzelboek aan die ze mij gingen opsturen met de post. Als ook een gratis account op hun puzzelsite, ze gingen mij een mail sturen waar mijn inloggegevens instaan en ook waar ik mij dan binnen de 14 dagen kon afmelden, zo niet werd er automatisch een abonnement aangegaan van bijna 43!! euro per maand om wat puzzeltjes online te spelen. Ik heb daar nooit op gereageerd waardoor ze mij gecontacteerd hebben om die betaling te innen..Nu heb ik deze e-mail nooit ontvangen en wat blijkt, de e-mail zou in mijn spam terecht zijn gekomen, waardoor ik het niet gezien heb en ook gemeld aan telefoon dat ik midden in een verhuis zit, dus ik heb hier niet meer aan gedacht als ik thuis kwam van het werk om mijn mails te gaan bekijken en zeker mijn spam mails niet en nu zou ik 128 euro moeten betalen om wat te puzzelen, wat je genoeg gratis kan doen via apps op je gsm. Ik heb hier niet om gevraagd en maak hier ook geen gebruik van, dus ik vind het niet kunnen dat ik moet betalen voor iets dat ik niet eens wil. Ik heb ook nooit het puzzelboek ontvangen zoals vermeld, dus dit is volgens mij allemaal oplichterij. Hun site is ook heel erg miniem en onprofessioneel waardoor het mij nog meer oplichterij lijkt, je kan ook nergens verder klikken voor contact of dergelijke, zoals ik zei heel miniem. Ik heb meermaals aan de telefoon vermeld dat ik dit niet wil betalen, maar ze dreigen met extra kosten als ik dit niet doe. Ik heb ze wel mijn rekening nummer niet doorgegeven, want ik vertrouwde het niet. Maar ze hebben wel mijn adres, gsm nummer en e-mailadres. Nu heb ik wat schrik dat ze mij dus nog meer geld gaan aftroggelen... Na wat opzoeken heb ik gezien dat er nog iemand een klacht had ingediend via jullie over ditzelfde bedrijf, maar als ik erop klikte was de klacht weg. Ik heb wel een printscreen van wat ik op google kon lezen. Maar ik ben dus niet de enige met dit probleem, wat kan ik doen? Alvast bedankt!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform