Terug

Niet inloggen op YouTube wegens vermeende inbreuken op niet bestaand kanaal

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Dienstonderbreking

Klacht

W. J.

Naar: Google

03/08/2025

Beste. Als ik wil inloggen op YouTube, zie ik het volgend bericht . "Je kanaal is niet terug op YouTube We hebben uw kanaal zorgvuldig bekeken en hebben bevestigd dat het in strijd is met ons beleid voor spam, misleidende praktijken en oplichting. We begrijpen dat dit teleurstellend nieuws is, maar we streven ernaar de YouTube -gemeenschap veilig te houden en om te worden geholpen "Eerst en vooral had ik geen kanaal op YouTube en had er nooit een. Ten eerste, het beleid over spam. Ik heb nog nooit ongewenste, elektronische berichten verzonden, zoals e-mails, sms-berichten of berichten via sociale media, waren niet mogelijk vanwege geen kanaal. Omdat ik geen kanaal had, kon ik geen misleidende praktijken uitvoeren "het is mogelijk om zijn acties of informatie te informeren of te misleiden die een consument verkeerd begrijpt, zodat hij of zij een aankoopbeslissing neemt die hij anders niet zou hebben genomen. Dit kan worden gedaan door onjuiste informatie te verstrekken en essentiële informatie weg te laten (misleidende omissie)". Kon niet vanwege geen kanaal. En dan oplichting "zijn acties of informatie die een consument verkeerd begrijpt of misleidt, waardoor hij of zij een aankoopbeslissing neemt die hij anders niet zou hebben genomen. Dit kan worden gedaan door onjuiste informatie te verstrekken en essentiële informatie weg te laten (misleidende weglating)." Kon niet vanwege geen kanaal. Ik heb nog nooit iets gepost of uitgevoerd en gepost op het hele internet, Google of YouTube die u hebt gestopt om te voorkomen dat ik me aanmeldt. Ik heb nog nooit een online ruimte gehad waar een gebruiker of organisatie al zijn video's kon verzamelen en delen met andere gebruikers. Ik had geen profiel voor video -inhoud op YouTube. Ik had ook geen kanaal dat alle video's van één maker of over een specifiek onderwerp bundelt. Niemand kon zich abonneren op een kanaal om op de hoogte te blijven van nieuwe video's. Ik had geen kanaal. Geen profielnaam, een beschrijving en openbare video's. Kanalen kunnen eenvoudig worden gedeeld via een URL of gebruikersnaam. Kon niet vanwege geen kanaal. Alleen gebruikers met een kanaal kunnen uploaden, reageren en afspeellijsten maken. Ik heb nog nooit, ik heb nog nooit een video herhaald, geüpload, gereageerd of afspeellijsten gemaakt. Ik had geen URL's vanwege geen kanaal Kon ook niet worden gekoppeld aan merkaccounts, wat betekent dat meerdere gebruikers toegang hebben. Ik gebruik je YouTube om grappige video's te bekijken of een handleiding om iets te herstellen. En voor niets anders. Het blijft te zeggen dat er blijkbaar veel Wim of Willem Jacobs in omloop zijn, gezien de vele e-mails die ik ontvang die niet voor mij zijn bedoeld. Hopelijk heb ik je nu kunnen overtuigen dat ik geen kanaal heb of heb gehad en je hebt misschien een zorgvuldig weer naar alles kijken Intussen is mijn vraag op een forum van Google geblokkeerd door een moderator en kan er niet meer op gereageerd worden. Mijn vraag is nu ; wat kan ik nog meer doen om te bewijzen dat ik nog nooit een kanaal heb gehad op YouTube, en wat ik moet of kan doen om terug in te loggen op YouTube en terug alle filmpjes kan bekijken Graag een oplossing als het kan Met vriendelijke groeten Willem Jacobs

Bemiddeling door Testaankoop 14 augustus 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform