Op 15/01 heb ik op vans.be schoenen en een trui besteld met een waarde van €103,5. Deze goederen wou ik graag via online betaling (bancontact) betalen. Er bleek echter iets mis met de betalingskoppeling op de website. Zowel bij de eerste als de 2de poging heb ik geen orderbevestiging ontvangen en werd ik na scannen van de QR code en bevestiging van mijn bankapp terug geleid naar een pagina met volgende foutmelding : Wij zijn niet in staat om je betaalinformatie te verwerken, verifieer de gegevens en geef de bestelling opnieuw op. Zoals vermeld heb ik deze actie 2x geprobeerd via bancontact, telkens met deze melding als gevolg. Beide bedragen zijn wel degelijk doorgekomen en afgehouden van mijn rekening. Een derde poging tot betaling gebeurde via Paypal, deze bleek wel succesvol en na deze transactie heb ik dan ook eerst een oderbevestiging en later de goederen ontvangen. De overige 2 bedragen zou ik uiteraard graag terug vorderen. Ik heb echter het gevoel dat ik aan het lijntje wordt gehouden door de customer service. Tot hiertoe heb ik 10 werkdagen na datum van aankoop geen enkele bevestiging van de terugbetaling ontvangen. Het ziet er naar uit dat klantendienst er zelf niet aan uit kan. Wanneer ik na dit triestige voorval op onderzoek ga, merk ik verschillende reviews op trustpilot van consumenten die minstens 1 jaar eerder exact dezelfde problemen tegen kwamen via deze website. Het lijkt dus zeker geen losstaand geval te zijn. Dit laatste brengt toch wat argwaan op. Via deze weg wil ik graag eindelijk mijn geld terug vorderen en er op zen minst voor zorgen dat andere consumenten dezelfde fout niet meer hoeven te ervaren.