Begin juli heb ik mijn koffieapparaat uit de praktijk opgestuurd naar deze firma voor herstel, dit in verband met een waterlek waarover ik op voorhand met een van de medewerkers gemaild had, uiteindelijk had men mij aangeraden het apparaat op te sturen voor herstel, zoals ik ook deed. Tot mijn verbazing heb ik hierover geen communicatie ontvangen, ik heb uiteindelijk zelf contact opgenomen waarna men mij na een tijdje zoeken kon zeggen dat het apparaat aangekomen was, doch de bedoeling leek compleet onduidelijk. Ik heb uiteindelijk maanden gewacht op enig antwoord, doch zonder resultaat. Tot ik plots een factuur kreeg toegestuurd maar van de machine op dat moment geen spoor. Na opnieuw contact op te nemen met een van de medewerkers, werd mij beloofd de machine onmiddellijk op te sturen. 2 dagen nadien werd de machine inderdaad per post bezorgd in een muffe doos vol koffiegruis, 2 van de 3 scharnieren van het deksel van de watercontainer bleken afgebroken, spijtig dacht ik nog maar goed zoiets kan gebeuren tijdens het transport. Bij het installeren van de machine viel me echter op hoe vuil deze werkelijk was, er stond schimmel in de watercontainer en in het opvangbakje! Na een grondige poetsbeurt eindelijk tijd voor een welverdiende koffie, blijk er al vanaf de eerste tas opnieuw water uit de machine te lopen, dit was het probleem waarvoor ik hem opgestuurd had maanden geleden!! Als ik daarna het deurtje van de machine opendeed om de koffiegroep en de lekkage te bekijken, bleken ook deze scharnieren beschadigd en hangt ook deze ruimte vol oude koffie en schimmel. Ik ben helemaal niet tevreden met de service van deze firma en de communicatie laat te wensen over.Maar vooral dat deze machine niet hersteld is maar ik deze integendeel in een erbarmelijk staat teruggestuurd krijg vind ik absoluut niet kunnen.