Beste,Heb altijd telefonisch contact gehad met Yngwie. Maar doordat het eigenlijk anders werd opgelost dan dat er telefonisch was afgesproken en er altijd een uitleg werd gegeven die niet strookt met de realiteit. Heb ik juridische advies genomen. Omdat ik nog weinig vertrouwen had met het verdere verloop.En deze hebben mij het advies gegeven om nog enkel per mail te communiceren zodat ik bewijs heb indien dit nodig zou zijn.Dan hebben we het over de afwerking van de rails waar dat er eind kapjes op horen maar dat ze die gewoon bij hun afval dat in de kelder achtergelaten is hebben gegooid. De rails die tekort zijn afgezaagd. Dat ging allemaal opgelost worden met nieuwe rails op 16/9/23En wat is er gebeurd gewoon plakband op de uiteinden geplakt omdat deze tekort zijn afgezaagd. Heb toen gezegd dat er afgesproken was om nieuwe rails te plaatsen.Kreeg toen het antwoord wij hebben geen materiaal daarvoor omdat de samenwerking met GoVolt was stopgezet. Op 18/9 heeft Yngwie een berichtje op mijn voice mail ingesproken om te horen of het werk uitgevoerd was zoals afgesproken. Heb hem toen het antwoord gestuurd op mail omdat ik zonder stem zat op 21/9.Heb daar dan een antwoord op gekregen op 23/9. Dat hij het besproken had met Lucas en Ivan. Dan is er gezegd dat er te weinig plaats was om het op de gebruikelijke manier af te dichten. Heb daar dan op geantwoord of hij de foto's goed had bekeken dat er wel degelijk genoeg plaats was. Als er langst 2 zijden nog 2 dakpannen vrij liggen is dat genoeg plaats om langere rails te plaatsen zoals afgesproken was toen ik hem de eerste keer de foto's heb gestuurd. Inverband de omvormers. Die werden op 28/8 al afgekeurd. Heb de mail van Fluvius direct doorgestuurd. Yngwie Antwoord tegen 30/10 gaat alles in orde zijn.En vanaf dan is al de communicatie per mail gebeurd. 28/11 weer een mail van Fluvius ontvangen deze ook direct doorgestuurd Yngwie. Antwoord contact gehad met Enphase gehad gaat iets langer duren. Ten laatste eind januari. 7/12/23Mail ontvangen van Yngwie. Enphase heeft met hem contact opgenomen om te zeggen dat de omvormers goedgekeurd zijn door Synergrid .Dan heb ik hem gevraagd dat hij mij daar een bewijs van kan bezorgen. Antwoord Dat is niet nodig want Fluvius heeft alles al.Dus breng ik daar direct Fluvius van op de hoogte en laten mij weten dat ze het gaan nazien. 19/12/23 vraagt Fluvius of ik aan de installateur een verklaring op eer kan vragen. Deze mail ook direct doorgestuurd naar Yngwie. Antwoord op 22/12/23 met verklaring op eer. Deze mail direct doorgestuurd naar Fluvius. Krijg dan op 16/1/24 telefoon en 3 mails van Fluvius De mails dat de installatie nog steeds niet in orde is en 10 dagen heb om deze in orde te brengen. En indien niet op tijd de omvormers vervangen zijn ik op het minimum wordt gezet van stroom en al de kosten die erbij komen voor mij rekening zijn.Aan de telefoon wordt mij gevraagd wanneer de vervanging van de omvormers gebeurd is.Mijn antwoord er heeft helemaal geen vervanging geweest. Nu blijkt dus dat jullie een verklaring op eer van de Q7 hebben doorgestuurd. Heb dan gezegd dat dit zonder mijn weten was.Is dit de oplossing die je telefonische wilt regelen? En Fluvius wist mij ook te vertellen dat ze contact hebben gehad met de CEO van Enphase en deze heeft gezegd dat de Q8+ geen goedkeuring gaan krijgen voor België Dus ik wil zo snel mogelijk een datum om de vervanging van de omvormers. Dus geplaatst te laatste op 25/1En ene van de lijst die Fluvius jullie gestuurd heeft van Q8 serie.Ze hebben mij ook aangeraden indien dit niet wordt opgelost. Dat ik de juridische procedure kan opstarten want heb jullie reeds 6 maanden de tijd en mijn geduld gegeven. En ik wordt daar de dupe van om in deze donkere maanden zonder stroom te zitten. Deze mail heb ik gestuurd op 18/1/24Antwoord op 19/1/24Dit is de laatste mail die wij u schrijven, we zijn voornemens de micro omvormers te vervangen de iq8 naar de iq7 bij u. Excuses voor dit ongemak Enphase gaat ons deze dan ook kosteloos aanleveren.Enkel zitten wij momenteel met een wachttijd van ca. 6-8 weken. Vandaar dat wij u hadden gestuurd de eer op verklaring als u dit al had ingediend was er niets aan de hand en heeft u de premie alsnog.Samen met de micro omvomers ean nummers die wij u stuurde.Mocht u ons willen bellen zijn we altijd bereikbaar.Dit is nog extra info Ik heb die verklaring op eer doorgestuurd naar Fluvius in december. Maar als dan Fluvius op 16/1/24 mij vraagt wanneer de vervanging is gebeurd moet ik daar toch niet over liegen.Er heeft nooit geen vervanging plaats gevonden en er is mij altijd gezegd dat de goedkeuring er ging komen voor de Q8+.Ik ga die verantwoordelijk niet op mij nemen om iets op mijn dak te hebben liggen dat niet goedgekeurd is.Als er iets mee gebeurd moet ik niet langst mijn verzekering gaan en kan ik alles zelf betalen. Het gaat hier uiteindelijk over elektriciteit die geproduceerd wordt. En nu moet ik maar genoegen nemen met de Q7 dat niet eens besproken is. En krijg ik ook geen datum wanneer jullie dit komen doen. Terwijl jullie weten dat ik vanaf 26/1 op minimum van stroom wordt gezet.En gaan jullie mij de kosten terugbetalen die bij Fluvius gemaakt worden die erbij komen om mij op het minimum en daarna terug op volledige stroom afname te zetten?Heb ook duidelijk gezegd op mail dat ik een van de omvormers uit de serie Q8 wil hebben die op de lijst staan die Fluvius jullie op mail heeft gestuurd. Nu zie je maar waarom ik alles per mail wil.Voor te verkopen gaat alles wel snel bij jullie. 22/6/23 afspraak met vertegenwoordiger.En installatie geplaatst op 13 juli 2023 en het kon zelf nog op 7 juli.Dus in de zomer en nu dat het winter is zou er een wachtijd van 6 a 8 weken zijn.Dat noemen ze nu dienst na verkoop laat me niet lachen. Dus denk dat ik geduldig genoeg heb geweest.