Terug

Niet goed uitgevoerde reparaties wagen

In behandeling Openbaar

Panther car performance

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. D.

Naar: Panther car performance

20/10/2025

Beste, Op 9/10/25 ben ik mijn wagen gaan halen bij Panther Car garage. Mijn wagen was daar al 1 week door een defect contactslot. Na 1 week een diagnose vast te stellen en het uitlezen van de wagen. Zijn ze uitgekomen op een defect contactslot. Deze konden ze herstellen en zou 1 week duren. Wanneer ik de wagen ben gaan ophalen,was het contactslot slot gerepareerd. Maar al snel zag ik andere defectheden. Dashboard die foutmeldingen aangeeft, ingebouwde navigatiescherm en Radio die niet meer werkte. Wanneer ik Panther car performance hierop aanspreek. Willen zij de schuld op mij schuiven, Terwijl ik daar juist ben voor mijn wagen op die moment op te halen. Ik heb aangedrongen om de werken goed uit te voeren. Ze hebben mijn wagen naar een mercedes garage in deurne Noord nogmaals een diagnose laten vast stellen. Hieruit is gebleken dat de dashboard met foutmeldingen en de niet werkende ingebouwde navigatiescherm en radio vermoedelijk verkeerd gecodeerd zijn Tijdens de reparatie aan de wagen. Panther car ging zoeken naar een oplossing om alsnog deze in orde te brengen. Vandaag 20/10/25 Kreeg ik te horen dat Panther car Het contactslot hebben gerepareerd en dat alles in orde is. En dat de foutmeldingen en verkeerd gecodeerde Navigatiescherm en radio los staat van hun reparaties en niks meer kunnen doen voor mij. Bij het ophalen van de wagen na het repareren van het contactslot. Heb ik 550 euro Cash moeten betalen. Wanneer ik achter een factuur vroeg , Zou het meer kosten dus hebben ze mij een offerte gegeven, Met het betaald bedrag.

Berichten (3)

Panther car performance

Naar: S. D.

21/10/2025

Beste De auto van Mijnheer Sergio is bij ons toegekomen met de depannage , deze kon niet meer starten wegens een defect contactslot. Wij hebben dan het contactslot verwijderd en opgestuurd ter reparatie , deze werken zijn goed verlopen en alles is opgelost. Mijnheer Sergio heeft dan zijn wagen afgehaald en toen zei hij tegen ons dat de radio en navigatie niet meer werkte. De auto is niet bij ons toegekomen voor het probleem met de radio/navigatie. Wij hebben dit niet gecontroleerd op voorhand omdat hier geen sprake van was. Om de klant ter willen te zijn hebben wij dan op onze kosten een diagnose laten doen bij een Mercedes garage. Daar is gebleken dat de radio niet juist gecodeerd is. Het contactslot staat volledig los van de radio. Het is onmogelijk dat dit ontstaan is door onze werken. De werken die wij gedaan hebben aan de auto is de reparatie van het contactslot , wij hebben niet gecodeerd, vermoedelijk waren er voordat de auto bij ons toekwam al problemen met de radio/navigatie. Ik wil niemand beschuldigen en wij zijn ter wille geweest om de klant verder te helpen. Dit probleem kan mijnheer laten oplossen bij de Mercedes garage. Ter zijde moet ik opmerken dat mijnheer zeer opvliegend was en heel moeilijk om mee te communiceren. Ook heeft hij onze depannage chauffeur beschuldigd van het stelen van zijn zonnebril die in de auto aanwezig zou geweest zijn. Een zeer spijtig voorval dat dit gebeurt is dat wij een ontevreden klant hebben waar wij helaas niets aan kunnen veranderen. Met vriendelijke groeten, Cathy Panther Car Performance Tuning Gasthuishoevestraat 39 - 41 2170 Merksem België GSM: +32 (0)460 94 86 14 Web: panthercarperformance.be klachten@test-aankoop.be schreef op 2025-10-20 21:45: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

S. D.

Naar: Panther car performance

21/10/2025

Mijn radio en navigatie was perfect in orde voor hij bij Jullie was. Ik heb van Jullie cash moeten betalen wat niet klopt. En nog zonder factuur. Ik heb 70euro betaald aan Jullie depannage, geen factuur en moest persé cash!!! Jullie moeten geen garagisten spelen als jullie geen kennis hebben van na de reparatie de wagen juist te coderen. Ik heb 550 euro CASH betaald voor het uitlezen en een diagnose , jullie hebben mij gezegd dat het inderdaad het contact slot was . Dus er was geen sprake toen van andere mankementen. Dus jullie hebben mij laten betalen voor niks want, want ik kwam mijn wagen halen en de navigatiescherm en radio was al kapot?? Dus welke diagnose en welke wagen hebben jullie uitgelezen??? Ik heb alles opgenomen screenshot zijn genomen, Dus jullie zitten met de gebakken peren!! Dit ga ik.niet zo laten!!! Met jullie oplichterij en zwartwerk daar!!!

S. D.

Naar: Panther car performance

21/10/2025

De dag dat jullie mijn wagen naar de mercedes garage hebben gebracht hebben zij voor de 2de keer de wagen een diagnose laten vaststellen. Daaruit is gebleken dat de navigatiescherm en radio mogelijk defect zijn door foutieve codering. Ik heb mercedes gevraagd of ze dit konden herstellen. Maar door jullie geknoei en foute codering aan de wagen wilt mercedes en kan mercedes mij niet helpen met mijn Mercedes !!!! Zij zijn niet verantwoordelijk en willen niet verantwoordelijk zijn voor mogelijk andere foutieve codering door jullieamateuristische garage. Oftewel kan je het en oftewel kan je het niet. Dus jullie waren gewoon uit op snel geld verdienen door te knoeien met mijn wagen zonder degelijk kennis noch materiaal

Bemiddeling door Testaankoop 22 oktober 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform