Terug

Niet geregistreerde bestelling, wel betaald

Closed Openbaar

Shopdisney

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. M.

Naar: Shopdisney

22/10/2023

Beste, op 1 oktober bestelde ik enkele artikelen op de website van shopdisney, voor een bedrag van 68,26 euro.Ik vond het al vreemd dat ik geen bevestigingsmail kreeg, maar ik wachtte nog even af, aangezien het bedrag wel van mijn rekening was gegaan.Ik contacteer na een tijdje uw bedrijf, moest vervolgens enkele referentiegegevens van mijn bestelling doorgeven. En toen kreeg ik bijna 3 weken later, het antwoord dat ze niks konden terugvinden in verband met mijn betaling. Ik heb dus geen goederen ontvangen, maar mijn geld is weg. Het heeft me ook al enorm veel tijd en frustratie gekost. Ik wil zo snel mogelijk mijn bestelde goederen, of mijn geld terug. En anders is dit pure oplichterij. Het kan niet dat er geen betaling in mijn naam is ontvangen. Geld gaat niet in rook op. Als het geld van mijn rekening is afgegaan, moet het op jullie rekening zijn terechtgekomen. Ik wil eerlijk worden behandeld. Disney heeft aan mij al voldoende geld aan mij verdiend, en ik wens eerlijk te worden behandeld, en snel.Met vriendelijke groeten,Stefanie Maes.

Berichten (1)

Shopdisney

Naar: S. M.

22/10/2023

Thanks for contacting Disney Guest Services. A unique reference number has been created for you: 7418795. Please make a note of this number in case you need to contact us about this query again. Our Guest Service Centre is open for live support 7 days a week from 8am to 8pm. As we're sure you can appreciate, this can be subject to change following any future Government advice.So we can assist as many of our Guests as possible we've outlined some helpful information below which we hope will help:shopDisneyOrderIf you're looking to amend or cancel an order that has been placed more than 24 hours ago, we're really sorry but we'd be unable to amend or stop this for you. If you do need to contact us further, please use live chat for a more immediate response quoting your reference number.DeliveryOnce your order has been placed you'll be given an estimated delivery date, however this may be subject to change. Once your order leaves our warehouse you'll receive a shipping confirmation email which will contain your tracking number and link. From here you'll be able to track your orders journey right up to delivery.You can find answers to most questions on our help pages here.Disney+If you have a question about Disney+, you can find The Disney+ Help Centre with useful FAQs as well as the Disney+ team's contact details here.Please note the shopDisney Guest Services Team is unable to support with Disney+ related queries. Best wishesDisney Guest Services Team--------------------------------This email is a service from shopDisney UK.[Z55ZVJ-GN7XP]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform