Beste, op 1 oktober bestelde ik enkele artikelen op de website van shopdisney, voor een bedrag van 68,26 euro.Ik vond het al vreemd dat ik geen bevestigingsmail kreeg, maar ik wachtte nog even af, aangezien het bedrag wel van mijn rekening was gegaan.Ik contacteer na een tijdje uw bedrijf, moest vervolgens enkele referentiegegevens van mijn bestelling doorgeven. En toen kreeg ik bijna 3 weken later, het antwoord dat ze niks konden terugvinden in verband met mijn betaling. Ik heb dus geen goederen ontvangen, maar mijn geld is weg. Het heeft me ook al enorm veel tijd en frustratie gekost. Ik wil zo snel mogelijk mijn bestelde goederen, of mijn geld terug. En anders is dit pure oplichterij. Het kan niet dat er geen betaling in mijn naam is ontvangen. Geld gaat niet in rook op. Als het geld van mijn rekening is afgegaan, moet het op jullie rekening zijn terechtgekomen. Ik wil eerlijk worden behandeld. Disney heeft aan mij al voldoende geld aan mij verdiend, en ik wens eerlijk te worden behandeld, en snel.Met vriendelijke groeten,Stefanie Maes.