Beste heer/mevrouw,De afgelopen weken heb ik continu gebeld en zelfs per e-mail contact gehad met ECG Nederland.Verschillende personen heb ik gesproken en de vooruitgang in het gehele proces is naar mijn mening teleurstellend.Alles nog even op een rij gezet:-Zodiac Pool robot besteld op 11 december 2017 (betaald aan ECG Nederland 1546,41 euro )-27 februari 2018., per email contact over de leverdatum met een excuus voor het lange wachten. Verwachte levering begin maart 2018.-22 maart per email contact. Robot niet geleverd, verzoek teruggave 1546,41 euro per 26 maart 2018. Geen respons van ECG Nederland-4 oktober per e-mail contact . De robot zou direct verstuurd worden naar het opgegeven adres!!!! De belofte van ECG om dit te monitoren en hierover te informeren als dit gebeurd zou zijn.Helaas geen reactie meer van ECG Nederland.-verschillende malen per e-mail en per telefoon een verzoek tot actie. Helaas zonder resultaat en zonder respons van uwerzijds.Uiteindelijk de zaak wederom opgepakt in de zomer van 2019. Vanaf ECG ook nog het verwijt aan de telefoon waarom hier zo laat op terug gekomen wordt!!!!!!Echt te schandalig voor woorden, maar dat even ter zijde.Gelukkig kwam er wat respons en zou er een onderzoek gestart worden naar de verdwenen en niet geleverde pool robot.De hoeveelheid telefoontjes richting jullie bedrijf is niet meer op twee handen te tellen.Aan de telefoon geven de medewerkers, die ik spreek, mij het gevoel dat het ze weinig tot niets interesseert. Ik kan niet in hun portemonnee kijken, maar voor mij is een bedrag van 1546,41 euro een groot bedrag.Mijn verzoek is om de zaak af te ronden en het geld te retourneren. De problemen met de distributeur in Spanje is niet het probleem van een klant.Dit is iets intern en het geld is destijds betaald aan ECG Nederland. Als bedrijf dien je hier je verantwoording voor te nemen. Graag hoor ik van U met enige spoed een passend antwoord op deze zaak en zie ik graag het geld teruggestort