Goedendag, ik heb begin december een Iphone 12 mini besteld die daags nadien zou aankomen, maar tot op heden nog niets van jullie gehoord, geen tracking number ontvangen en geen antwoord op mijn mails. • Uw bedrijf laat me op 04/12 weten dat mijn bestelling geplaatst is , goed ontvangen en dat ze er direct mee aan de slag gaan (reeds betaald). Sinds dit mailtje heb ik verder geen informatie van jullie ontvangen. • Een week nadien probeer ik jullie te bellen, klantenservice telefonisch is uitgeschakeld. • Op 13/12, 18/12 en 02/01 stuur ik een email met de vraag naar verdere informatie. Ik krijg een automatisch antwoord dat jullie me binnen de 3-5 werkdagen zullen antwoorden, echter ontving op geen enkel mailtje een antwoord. • Ik heb jullie ook via whatsapp gecontacteerd -> geen antwoord. Ik koos specifiek voor deze iPhone en jullie bedrijf gezien de snelle levering, gezien mijn eigen gsm kapot was gegaan de dag voor de bestelling. Ik ben dringend afhankelijk van de ontvangst van de bestelde iPhone.Ik begrijp dat onvoorziene omstandigheden zich kunnen voordoen, maar het gebrek aan communicatie maakt de situatie voor mij als klant zeer frustrerend. Ik krijg geen antwoord meer op mijn vragen. Gelieve het bedrag onmiddelijk terug te betalen of me op de hoogte te houden van het verder verloop van mijn klacht.Bedankt