Terug

niet-geleverde iPhone 12 Mini

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. V.

Naar: Refurbished.be

20/01/2024

Goedendag, ik heb begin december een Iphone 12 mini besteld die daags nadien zou aankomen, maar tot op heden nog niets van jullie gehoord, geen tracking number ontvangen en geen antwoord op mijn mails. • Uw bedrijf laat me op 04/12 weten dat mijn bestelling geplaatst is , goed ontvangen en dat ze er direct mee aan de slag gaan (reeds betaald). Sinds dit mailtje heb ik verder geen informatie van jullie ontvangen. • Een week nadien probeer ik jullie te bellen, klantenservice telefonisch is uitgeschakeld. • Op 13/12, 18/12 en 02/01 stuur ik een email met de vraag naar verdere informatie. Ik krijg een automatisch antwoord dat jullie me binnen de 3-5 werkdagen zullen antwoorden, echter ontving op geen enkel mailtje een antwoord. • Ik heb jullie ook via whatsapp gecontacteerd -> geen antwoord. Ik koos specifiek voor deze iPhone en jullie bedrijf gezien de snelle levering, gezien mijn eigen gsm kapot was gegaan de dag voor de bestelling. Ik ben dringend afhankelijk van de ontvangst van de bestelde iPhone.Ik begrijp dat onvoorziene omstandigheden zich kunnen voordoen, maar het gebrek aan communicatie maakt de situatie voor mij als klant zeer frustrerend. Ik krijg geen antwoord meer op mijn vragen. Gelieve het bedrag onmiddelijk terug te betalen of me op de hoogte te houden van het verder verloop van mijn klacht.Bedankt


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform