Beste, Ik bestelde op 10/11/21 een kledingbox bij jullie. Op 11/11 krijg ik een mail om me welkom te heten met naam van mijn styliste. Ook wordt me gevraagd naar foto's van wat ik leuk vind. Ik beantwoord de mail. Op 15/11 krijg ik bericht dat de styliste aan de box begint en me een bericht stuurt wanneer de box verzonden wordt. Diezelfde dag stuurt Felice, de styliste dat de box verzonden is en 10 dagen levertijd nodig heeft. Op 29/11 stuur ik mail met bericht dat ik nog steeds geen box ontvangen hebben. De volgende dagen wordt er over en weer gemaild. Op 2/12 krijg ik dan een mail dat jullie bericht gekregen hebben dat ik de box in ontvangst genomen heb. Ik laat jullie weten dat dit niet het geval is en vraag ook naar het track&trace nummer.Op 3/12 wordt mij gevraagd om een ontvangst verklaring in te vullen, die tot 3x toe niet wordt toegevoegd aan jullie mail. Op 6/12 kan ik dan eindelijk via een link de ontvangst verklaring invullen, tekenen en terugsturen, wat ik ook onmiddellijk doe. Ook op 6/12 ontvang ik een mail dat de box al een week in mijn bezit is met vraag om de stuks die ik niet wens te houden, asap terug te sturen. Ik antwoord onmiddellijk dat ik geen box ontvangen heb en hierover al een week in contact ben met jullie. Op 9/12 moet ik dan weer zelf informeren naar de stand van zaken.Antwoord op 10/12: Hi,Ik heb het bericht doorgezet naar Postnl / BPost . Indien ik reactie heb dan laat ik het weten. Meestal zijn we wel redelijk vlot met antwoorden.Vandaag, 13/1/'22, meer dan een maand later, krijg ik een mail met de vraag om de ontvangst verklaring nogmaals in te vullen met datum van vandaag, zodat het up to date is.Ik heb dit al gedaan en wens dit niet opnieuw te doen. Het wordt me bovendien afgeraden door de mensen in mijn omgeving.