Terug

Niet geleverde diensten

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. P.

Naar: Mobiele Frituur De snackcar

11/09/2019

BesteOp 12 mei 2019 hebben wij gebruik gemaakt van jullie diensten om een communiefeest te verzorgen van snacks.Na aanvraag van offerte bevestigde jullie dat er plaats was voor 1 u op de genoemde datum .Heb toen aangegeven dat dit niet voldoende was en dat volgens de algemene voorwaarde er 2 u werden voorzien .U hebt ons toen akkoord gegeven waarop we de bestelling geplaatst hebben .Op 6 mei 2019 heb ik het juiste aantal personen doorgegeven met nogmaals te informeren hoelang jullie aanwezig zouden zijn .Er werd toen bevestigd door jullie dat er 2 u aanwezigheid zou zijn .Op de dag zelf wordt er echter maar 1 u voorzien voor aanwezigheid op ons feest maar moest wel de volle prijs van 305 € worden voldaan .( forfait prijs 2 u all-in )Ik stel U hierbij in gebreke en eis een terugbetaling in deze kosten van 100 €.Zijn reeds al enkele pogingen ondernomen om tot een oplossing te komen maar worden door jullie op geen enkele manier aanvaard . Ik heb u alle informatie bezorgd, maar ik krijg verder geen antwoord meer op mijn vragen. Gelieve het bedrag onmiddellijk terug te betalen of me op de hoogte te houden van het verder verloop van mijn klacht.Indien we niet tot een vergelijk kunnen komen in de eerst volgende week ben ik genoodzaakt om nog verdere stappen te zetten zoals U het laatst lachend vernoemde .Zal het ook niet na laten dan om dit in de openheid te brengen via de kanalen ter mijn beschikking .Met vriendelijke groeten


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform