Terug

Niet geleverde dienst

Opgelost Openbaar

Feel the Sky

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. M.

Naar: Feel the Sky

12/09/2021

Beste, Voor de 75ste verjaardag van mijn moeder, boekte ik een rondvlucht boven Antwerpen met Feel the Sky, van Dhr. Frank de Meyer (vanuit luchthaven Deurne). De betaling van 275Euro gebeurde op 14 april. Ik kreeg einde mei van hem een bericht. Nadien niets meer. Geen reactie op mails en hij neemt de telefoon niet op. Op de facebookpagina van Feel the Sky las ik nog een reactie van een gedupeerde. Ik hoop dat een bericht van Testaankoop hem doet aanzetten tot onmiddellijke terugbetaling. Van harte bedankt. Guy Mielants

Berichten (1)

Feel the Sky

Naar: G. M.

12/09/2021

Beste,De annulering van de klant werd vandaag behandeld en werd onmiddellijk terugbetaald.Zie betaalbewijs in bijlage.Graag bevestiging dat deze klacht correct werd afgehandeld en van uw website werd verwijderd.Gevleugelde groeten,Frank De MeyerFeel The SkyMobile: +32-498.933.803www.FeelTheSky.be'To most people the sky is the limit, to thosewho love aviation, the sky is home.'Op 12 sep. 2021 om 18:47 heeft klachtenbox@test-aankoop.be het volgende geschreven:


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform