Terug

Niet geleverde cadeaubon

Opgelost Openbaar

Weber-Stephen Products Belgium BV/SRL

Start een klacht

Aard van probleem:

Levering

Klacht

S. D.

Naar: Weber-Stephen Products Belgium BV/SRL

18/07/2025

Geachte mevrouw/heer, Op 23/06/2025 kocht ik een e-giftcard in uw online winkel en betaalde ik 50€. Ik ontving de bestelbevestiging en factuur op 23/06/2025 en deze werd onmiddellijk betaald via bankkaart. Na enige dagen geen giftcard ontvangen, stuurde ik op 26/06/2025 een vraag om inlichtingen hierover waarna er mij werd gemeld (door ene Y asmin)dat ik eerstdaags een track-and-tracecode zou krijgen om de bestelling die per post zou worden opgestuurd te kunnen volgen. Op 2/07/2025 stuurde ik nogmaals vraag omdat ik nog steeds niets ontvangen had. Op 3/07/2025 antwoordde men mij dat het helaas bleek om een mislukte bestelling te gaan. Het betaalde bedrag zou automatisch worden terugbetaald. Op 8/07/2025 bleek er nog steeds geen terugstorting gebeurd te zijn en stuurdde ik nogmaals bericht. Uw antwoord van 9/07/2025 luidde dat volgens uw gegevens u op 24 juni een e-mail zou verstuurd hebben met een waardebon (voucher). De bestelling zou in uw magazijn ten onrechte als mislukt geregistreerd zijn. Er werd mij gevraagd om ook even de spam- of ongewenste e-mailmap te controleren. Ik had reeds laten weten dat ik niets ontvangen had en ook deze keer niet. I kreeg op dit laatste bericht geen reactie meer en ook niet na herinneringen gestuurd op 11/07/2025 en 15/07/2025. Ik nodig u derhalve uit mij het door mij gekochte product zo spoedig mogelijk en in ieder geval binnen 30 dagen na de datum van de bestelling toe te zenden of terug te storen zoals door u aangehaald. Doet u dit niet, dan behoud ik mij het recht voor om ontbinding van het contract en schadevergoeding te eisen. Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te vrijwaren. Met vriendelijke groet, Bijlagen: • Orderbevestiging • Betalingsbewijs


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform