Terug

Niet geleverde bestelling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

D. A.

Naar: Bois d'or

30/12/2024

Geachte mevrouw/heer, Op 18 oktober2024 kocht ik een Palette de bois Excellent in uw online winkel en betaalde ik 211,98 euro, de leveringskosten zijn gratis. Bij de bevestiging van de bestelling werd mij meegedeeld dat de levering tegen 1 nov 2024 zou plaatsvinden. De goederen werden tot op heden nog steeds niet geleverd ondanks u reeds meerdere malen een ander tijdstip bevestigde. Ik verzoek derhalve om ons direct een nieuw tijdstip van de levering te bezorgen en deze ook na te komen. Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen en mijn bestelling niet correct werd geleverd, zal ik niet aarzelen om juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen. Met vriendelijke groet, Bijlagen: • Orderbevestiging • Betalingsbewijs


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform