Terug

Niet geleverde bestelling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Bestelling

Klacht

D. A.

Naar: Bois d'or

30/12/2024

Op 18 oktober 2024 plaatsen we een bestelling van een Palette de bois Excellent van 65 zakken van 15kg. Na het uitvoering van de betaling werd ons beloofd om de bestelling te leveren op 1 nov 2024 helaas niets ontvangen. Na het uitvoeren van herinneringsmails kregen we steeds een ander tijdstip 16 nov 2024, 23 nov 2024 en uiteindelijk 18 december 2024. We probeerden reeds meerdere malen telefonisch contact op te nemen maar de lijn blijkt nu buiten dienst te zijn. Het moederbedrijf blijkt in Frankrijk te zijn. Wij vermoeden dat het een malafide site is en we werden opgelicht.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform