Terug

Niet geleverd

In behandeling Openbaar

ECD Germany

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. R.

Naar: ECD Germany

14/10/2025

Beste, Naar aanleiding van mijn klacht. Goederen bleven weg! Eerst zelf contact opgenomen en waren deze vergeten op de bestelddienst Ok. Kan gebeuren. Nadien waren ze verstuurd en heb ik ze zogezegd ontvangen?! Zogezegd met een bewijs van handtekening die niet door ons is geplaatst!!! Ik heb ook een blad moeten invullen op eer en geweten dat ik de goederen tot op vandaag niet heb ontvangen. Zogezegd zo gedaan . Maar zij blijven weigeren om de kosten te schrappen .ik heb van hen niks ontvangen. Zelfs klacht ingediend bij klarna maar omdat ze zogezegd een geldig bewijs hebben van aflevering moet ik betalen wat ik niet kunnen vind! Ik heb al meer dan in de 20 mails met hun gehad maar ik blijf van de tak naar de boom lopen. Hopelijk brengen jullie meer duidelijkheid. Mvg Ruysschaert Jill


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform