Terug

Niet geleverd

Closed Openbaar

Grand Prix Factory

Start een klacht

Aard van probleem:

Levering

Klacht

I. T.

Naar: Grand Prix Factory

11/12/2024

Geachte mevrouw/heer, Op 11/02/2024 kocht ik een Red Bull Racing Core Overhead Hoody Large en een Red Bull Racing RB18 Max Verstappen Abu Dhabi 2022 with helmet 1:24 schaalmodel in uw online winkel en betaalde ik 107,01 €, verzendkosten inbegrepen. Bij de bevestiging van de bestelling werd mij geen leverdatum meegedeeld. Na herhaaldelijke mails, kreeg ik op 18/06 de bevestiging dat het schaalmodel binnen enkele dagen zou worden geleverd. Dit werd echter niet geleverd, en op 23/06 heb ik u gemaild dat wij de hoody wilden teruggestort krijgen, maar de modelauto ook nog steeds niet hadden ontvangen. Op 28/08 kreeg ik bericht van jullie dat beide items binnen de veertien dagen zouden geleverd worden. Quod non. Op 27/11 heb ik opnieuw via de website geïnformeerd naar mijn bestelling. Nu zijn we reeds 11/12 en ik heb nog steeds geen antwoord. Deze vertraging heeft mij ernstige schade berokkend, want beide items waren verjaardagsgeschenken voor mij zoon. U zal begrijpen dat die verjaardag opnieuw nadert, en ik nog steeds niks heb ontvangen. Ik verzoek derhalve minstens om terugbetaling van de gemaakte kosten. Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen om juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen. Met vriendelijke groet, Bijlagen: • Orderbevestiging • Betalingsbewijs

Bemiddeling door Testaankoop 22 januari 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform