Beste,Ik heb op 19 november een grafische kaart besteld die niet is aangekomen. op de track and trace staat er dat het is afgeleverd en voor is getekend geweest maar er was niemand thuis en de handtekening zijn 2 kleine puntjes.20 november:• Zodra ik zag dat de kaart geleverd was heb ik per direct een mail gestuurd naar support omdat dit niet mogelijk zou moeten zijn aangezien het een aangetekende zending was.• Jullie vroegen mij of ik nog eens bij de buren kon gaan vragen en ik heb in mijn hele straat nagevraagd of er iemand iets had aangenomen maar helaas.22 november:• jullie hebben samen met postnl een onderzoek gestart dat 3-5 dagen zou moeten duren en hebben mij dan voor 5 dagen lang niks laten weten.27 november:• Ik heb jullie nog een mail gestuurd op dag 5 met vraag naar enige updates. deze is niet beantwoord geweest.30 november:• Ik heb dezelfde mail nog eens gestuurd en er bij vermeld dat ik graag antwoord had.• Jullie stuurden een mail waarin vermeld wordt dat Uit het onderzoek zijn geen bijzonderheden bij de levering van de zending naar voren gekomen. Uit alle beschikbare controles blijkt dat de zending is geleverd op het opgegeven adres . Daarnaast bevestigen zowel de bezorger als het depot dat de zending geleverd is.Het pakje is niet geleverd en wil geen zaken meer doen met jullie. Gelieve het hele bedrag onmiddelijk terug te betalen of me op de hoogte te houden van het verder verloop van mijn klacht.Bedankt