Beste,In september 2018 contacteerde mijn echgenote Christel Hofman jullie mbt onderstaande klacht.Op dat moment hadden wij nog geen lidmaatschap.Ondertussen hebben we ons aangesloten met aansluitingsnummer 3718403-05Onze Egypte Nijlcruise voldeed niet aan de geboekte reis. Begeleide rondreis Egypte 15/1 t/m 29/1/2018 Toen we op 15/1 landden in Hurghada, stond in jullie brochure vermeld dat we eerst zouden overnachten in Hurghada en nog konden genieten van een heerlijk avondmaal in het hotel. Dit is niet gebeurd. Dadelijk na de landing werden op de bus gezet richting Luxor - Esna. Een rit van bijna 7 uur na een vlucht van 5u. Er was dus geen avondeten voorzien en de overnachting in het hotel uiteraard ook niet. We kwamen pas omstreeks 03u00 op 16/1 aan op de boot. De beloofde boot Lady Mary bleek echter Magic Lady Carol te zijn. Een verouderde boot welke ook nog een vuile boot bleek te zijn. hadden . Dit is bedrieglijk verkopen!! Temeer omdat we deze formule boekten vanwege de overnachting, omdat Mijn echtgenote net een operatie had gehad aan mijn knie en lang zitten niet aankon. We boekten een reis uit de brochure en gaan dan ook voort op de gegeven uitleg. Dus is het echt wel gebruikelijk dat men krijgt wat men betaald heeft. We werden hiervan nooit op de hoogte gebracht door De Blauwe Vogel.We hebben vervolgens na de reis contact opgenomen met de Blauwe Vogel met volgend resultaat:Hierbij de antwoorden voor de blauwe vogel: Beste, We hebben deze reis meer dan 35 x mogen organiseren, telkens met hoge scores. Heel spijtig dat U maar blijft doordrammen over dag 1 en over de overige 14 dagen niets vermeld. Zowel van het schip, de gidsen, het programma en de super luxe strandvakantie vermeld U geen letter. De scores van deze reis waren gemiddeld 8.5 / 10. U reisde aan super voordelige budget prijzen. Daar kunnen we geen zotte kados van uitdelen. En of U dit nu op Testaankoop online zet, gaat daar echt niets aan veranderen hoor.... Met vriendelijke groeten, De Blauwe Vogel - Reisfamilie Carlier Luikersteenweg 62 3800 Sint-Truiden info@deblauwevogel.be Beste, Toch wel heel vreemd dat U niets vermeld van de 14 overige dagen & over het SUPER hotel. Hebben het zelf heel recent bezocht & waren diep onder de indruk. Maar als U liever klaagt over dag 1 is dat inderdaad Uw goed recht... Wij genieten van het leven... Vriendelijke groeten & nog een fijne dag, Trudo Carlier,