Terug

Niet gekregen wat ik besteld heb nadat ik bevestiging moest geven voor het gemaakt moest worden

Closed Openbaar

Tenstickers

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. V.

Naar: Tenstickers

03/07/2023

Beste ,Ik heb bij jullie een bestelling gedaan.Jullie vroegen mij om het ontwerp te bevestigen. Toen ik mailde dat dit niet het ontwerp was dat ik gemaakt had, heeft u gezegd pech het is al in de maak.Volgens jullie is de fout bij mij, maar toen ik bestelde kreeg ik enkel de foto te zien die ik wou als muursticker.Ik kreeg later van jullie een mail om mijn ontwerp te bevestigen. Toen ik aan jullie liet weten dat dit niet was wat ik besteld had, kreeg ik te horen dat het mijn probleem was. Ik zou graag willen dat dit opgelost word aangezien er duidelijk een fout zit in uw website.U stuurde mij in uw laatste mail dat het mijn probleem was en dat ik het ontwerp maar moest accepteren want dat was wat er bij jullie in het systeem stond. Zelf nadat ik foto's had gestuurd van wat ik te zien kreeg bij het bestellen van mijn ontwerp. Mvg.Samantha

Berichten (3)

S. V.

Naar: Tenstickers

20/07/2023

Beste,Graag zou ik een goede oplossing van u krijgen voor de fout die gemaakt is.Mvg.Samantha van der wal

Tenstickers

Naar: S. V.

31/07/2023

DATA NOT AVAILABLE

S. V.

Naar: Tenstickers

04/08/2023

Beste hierover is al heel vaak gestuurd geweest en op de foto's is het ook duidelijk te zien wat ik te zien kreeg bij bestellen en niet wat jullie ervan gemaakt hebben. Via de andere mail waren jullie ook absoluut niet vriendelijk. Hierbij stuur ik nogmaals de foto's met het bewijs wat ik te zien kreeg, en de mails die jullie gestuurd hebben


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform