niet geautoriseerde betalingen van mijn VISA kaart
Joyabi.com
Start een klachtAard van probleem:
AndereKlacht
E. D.
Naar: Joyabi.com
Ik kon zogn een Samsung Galaxy kopen (achteraf bleek het een kans om te winnen) voor een paar euros. Ik moest wel mijn VISA kaart gegevens ingeven en sedertdien wordt per maand 65€ van mijn VISA Rekening gehaald
Berichten (7)
Joyabi.com
Naar: E. D.
Hi Erik, I hope you're doing well today and thank you for contacting Joyabi Customer Support. Based on our records, you have paid EUR 2.25 for a 3-day trial version of our website on 30 Jun 2018 to be entered into our weekly prize draw for a chance to win a brand new Samsung Galaxy S9+. If you are the winner, one of the representative will contact you by email on how to claim the prize. When the account was created we sent you an email containing your log in information as well as the link to the terms and conditions. This was done to make sure you fully understood the promotion and since the subscription wasn't cancelled within the trial period, it was renewed automatically based on the terms, thus making the charges valid. However, your subscription has been cancelled. Rest assured that no further charges will be made moving forward. We also sent a confirmation email regarding the cancellation. Also, I checked your account thoroughly and found out that you haven't logged in at all throughout this subscription period so as a one-time courtesy, I'll process a refund for the four latest charges worth EUR 280 and you'll get your money back within 7-10 business days. If you have any further questions, please do not hesitate to reply to this email. Best regards, Sharmaine Joyabi.com Customer Service Representative De e-mail hieronder is vertaald met Google Translate en kunnen niet 100% nauwkeurig. We verontschuldigen ons voor enig ongemak. Hallo Erik, Ik hoop dat je doet goed vandaag en ik dank u contact Joyabi Customer Support. Op basis van onze gegevens, heb je betaald 2,25 euro voor een 3-dagen trial versie van onze website op 30 jun 2018 een kans om een gloednieuwe Samsung Galaxy S9 + winnen in onze wekelijkse verloting worden ingevoerd. Als je de winnaar bent, zal een van de vertegenwoordiger contact met u opnemen via e-mail over hoe je de prijs op te eisen. Wanneer de account is gemaakt verstuurd we u een e-mail met uw login informatie en de link naar de algemene voorwaarden. Dit werd gedaan om ervoor te zorgen dat u volledig achter de promotie begrepen en omdat het abonnement niet binnen de proefperiode werd geannuleerd, werd het automatisch verlengd op basis van de voorwaarden, waardoor de kosten geldig. Echter, is uw abonnement geannuleerd. Wees gerust dat er geen verdere kosten worden gemaakt vooruit. We stuurden ook een bevestigings e-mail met betrekking tot de annulering. Ook, ik heb uw account grondig en kwam erachter dat je niet helemaal in deze inschrijvingsperiode hebben aangemeld om zo een eenmalige service, zal ik een restitutie voor de laatste vier betalingen te verwerken ter waarde van EUR 280 en je krijgt uw geld terug binnen 7-10 werkdagen. Als u ha heb nog vragen, aarzel dan niet om te antwoorden op deze e-mail. Vriendelijke groeten, sharmaine Joyabi.com Customer Service Representative On Mon, 29 Oct at 4:07 PM , Klachtenbox
Joyabi.com
Naar: E. D.
Thanks, please explain to me again to me again how your mail (attached) explains the promotion?? It doesn't even mention the prize of the Samsung and was presented on the internet as a buying offer and as Joyabi was nowhere advertised on that page I thought this was a phising email.I have asked multiple times to prove to me that I have subscribed to your services in the internet page. (proof that obviously you cannot deliver)Thanks for the gesture, but in the meantime I have cancelled my VISA GOLD card (thanks to your unrightful taking of my money) so a refund to that card will not be possible anymore. Definitely the trust in your company is completely gone.I will wait exactly 10 business days to get my money back from this fraudulous operation on my account BE 38 2100 49869772 BIC: GEBABEBB or trough my paypal account on erik.dehulster@telenet.beUntil then the plaint with Test Aankoop (Belgian consumer protection organization) and the investigation through VISA GOLD will continue.Erik 737509:242656
Joyabi.com
Naar: E. D.
Thanks, please explain to me again to me again how your mail (attached) explains the promotion?? It doesn't even mention the prize of the Samsung and was presented on the internet as a buying offer and as Joyabi was nowhere advertised on that page I thought this was a phising email.I have asked multiple times to prove to me that I have subscribed to your services in the internet page. (proof that obviously you cannot deliver)Thanks for the gesture, but in the meantime I have cancelled my VISA GOLD card (thanks to your unrightful taking of my money) so a refund to that card will not be possible anymore. Definitely the trust in your company is completely gone.I will wait exactly 10 business days to get my money back from this fraudulous operation on my account BE 38 2100 49869772 BIC: GEBABEBB or trough my paypal account on erik.dehulster@telenet.beUntil then the plaint with Test Aankoop (Belgian consumer protection organization) and the investigation through VISA GOLD will continue.Erik 737509:242656
Joyabi.com
Naar: E. D.
Hi Erik, Thanks for the prompt response. Please be guided that this is an online membership which is the same with the other service provider online and just to clarify there is no agreement signed. However, as customer there is a need to register on our website and must also agree on our terms and conditions. A system generated welcome email will be sent once an account is successfully created. This shows that we do not just simply charge customers. Meaning, the only way we can charge our customers is when they registered their information and accept the terms and conditions. If this was not done, the account will not be activated. Nonetheless, to help you out we have already cancelled and refunded your account. We highly appreciate your cooperation and your time in communicating the matter to us. If you have any further questions, please do not hesitate to reply to this email. Best regards, Kristine Joyabi.com Customer Service Representative De e-mail hieronder is vertaald met Google Translate en kunnen niet 100% nauwkeurig. We verontschuldigen ons voor enig ongemak. Hallo Erik, Bedankt voor het snelle antwoord. Houd er rekening mee dat dit een online lidmaatschap is dat hetzelfde is voor de andere serviceprovider online en alleen om te verduidelijken dat er geen overeenkomst is ondertekend. Als klant moet u zich echter registreren op onze website en moet u ook onze algemene voorwaarden overeenkomen. Een door het systeem gegenereerde welkomstmail wordt verzonden zodra een account is aangemaakt. Dit toont aan dat we niet alleen klanten kosten in rekening brengen. Dit betekent dat de enige manier waarop we onze klanten kunnen aanspreken, is wanneer ze hun informatie registreren en de algemene voorwaarden accepteren. Als dit niet is gebeurd, wordt het account niet geactiveerd. Niettemin hebben we om u te helpen al uw account geannuleerd en terugbetaald. We waarderen uw medewerking en uw tijd bij het overbrengen van de kwestie zeer op ons. Als u nog vragen heeft, aarzel dan niet om deze e-mail te beantwoorden. Vriendelijke groeten, Kristine Joyabi.com-medewerker van de klantenservice On Tue, 30 Oct at 2:05 AM , Erik Dehulster
Joyabi.com
Naar: E. D.
Thank you, can you please let me know to which account and when the refund has been made?Regards,Erik 737509:242656 737509:242656
Joyabi.com
Naar: E. D.
There is a new comment in the ticket submitted by Klachtenbox to Mundu Comment added by Erik Dehulster Comment Content: Thank you, can you please let me know to which account and when the refund has been made?Regards,Erik 737509:242656 737509:242656
Joyabi.com
Naar: E. D.
Hi Erik, The refund can only be done through the same card/account that was used upon registration. On file, it shows that you have registered the Card No. 445472XXXXXX1163. The amount will be posted back within 7-10 working days. I hope you can still wait within the given timeframe as we already issued the repayment since last 29 October 2018. Thanks for your cooperation and understanding. If you have any further questions, please do not hesitate to reply to this email. Best regards, Kristine Joyabi.com Customer Service Representative De e-mail hieronder is vertaald met Google Translate en kunnen niet 100% nauwkeurig. We verontschuldigen ons voor enig ongemak. On Tue, 30 Oct at 8:00 PM , Erik Dehulster
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten