Terug

NIET EERLIJK ONVRIDELIJKE VERKOPERS

Opgelost Openbaar

ELEKTROSTOCK Gent

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. D.

Naar: ELEKTROSTOCK Gent

19/09/2023

Beste,ik kochte en Betaalde volledig een Vaatwas in ELEKTROSTOCK Gent in de winkel die volledig in kartoonendoos verpakt was niks geshurt en open.Op dit moment deze dag had ik geen auto voor de vaatwas mee te nemen, ik heb gezegd naar de verkoper kan je de vaatwas aan de kant zetten en bewaren voor mee tot dat ik komen hallen.De verkoper zegt dat dit geen probleem is en dat kan 2 maanden bewaart worden in de winkel . 2 dagen nadat heb ik vervoer gevonden en ben naar de winkel geweest voor te hallen Een Onvridelijke jonge meneer was zo agresief tegen mee hij wilde geen uitleg geven en spreken.Toen ik vraagde dat ik voor de vaatwas kom hij zegd dat aleen een open uit de doos Vaatwas is! Dat was niet de mijne Vaatwas die ik gekocht en volledig betaald heb ik toen fotos van de verpakte Vaatwas dat deze van mij is en zichbaar is dat niet open en volledig in doos staat! Nee de Vaatwas was niet daar hij proberde mee de open Vaatwas die in de winkel staat te geven.Ze hadden geen nieuwe uit de doos! Vandag heb ik gebeeld voor te vragen of dat ze al binnen hebben een nieuwe ze discusereen met mee en probereen die open in de winkel vaatwas te geven.Ik ga zeker verdere stappen nemen tot aan de Rechtbank ze moeten niet mensen liggen ze moeten eerlijk zijn als ik betaald heb volledig moeten ze me geven voor wat ik betaald heb.Ik heb genog bewijzen.Of moeten ze me het geld terug geven !


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform