Terug

Niet doorgaan van een bestelling.

Closed Openbaar

Dek-bed discounter

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. G.

Naar: Dek-bed discounter

09/11/2020

BesteIk bestelde een boxspring een week en half geleden, Vrijdag kreeg ik van het bedrijf een mail dat ik de bestelling zou geannuleerd hebben. Ik heb contact opgenomen met het bedrijf en na wat over en weer gemail was hun uitleg:we kunnen dit bed niet aan deze prijs leveren, daarmee dat we je bestelling geannuleerd hebben.Ik vroeg me af of ze het zomaar kunnen. Want ik heb wel degelijk de factuur dat ik betaald heb met de bestelling erbij en ze hebben me dit pas na 1 week laten weten.Met vriendelijke groetenNiels

Berichten (2)

Dek-bed discounter

Naar: N. G.

09/11/2020

Beste Klant,Wij hebben je e-mail ontvangen! Wij zullen er alles aan doen om je e-mail zo snel mogelijk te beantwoorden.Ondertussen kun je ook kijken op onze 'Veelgestelde vragen'.Wij wensen je een fijne dag!Met vriendelijke groet,Het Klantenservice Team van Dekbed Discounterwww.Dekbed-Discounter.nl klantenservice@dekbed-discounter.nl --

Dek-bed discounter

Naar: N. G.

09/11/2020

Beste klachtenbox@test-aankoop.be,Wij hebben uw e-mail in goede orde ontvangen en geregistreerd onder het nummer 73055832. Wij streven er naar om uw e-mail binnen 1 werkdag af te handelen. U kunt op deze e-mail reageren in het geval u extra informatie wilt toevoegen.Met vriendelijke groet,Klantenservice Dekbed-Discounter.nl


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform