Geachte,Eind vorig jaar kregen we bij Delhaize Maldegem een aantal zegels afhankelijk van het aankoopbedrag. Met voldoende zegels kon je dan een dinercertificaat van Gastroselekt krijgen mits een persoonlijke bijdrage van 5,00 EUROWij kozen voor het Pick Wick restaurant in Moerkerke.Op het certificaat stonden de dagen vermeld waarop dit certificaat geldig was. Er wordt ook gevraagd om bij reservatie te vermelden dat men in het bezit is van een dinercertificaat. Het certificaat is ook 6 maanden geldig na uitgavedatum, dit was 12/11/2017.Toen ik vorige week contact opnam met Pick Wick om een tafel te reserveren voor donderdag 11 mei werd dit geaccepteerd, maar toen ik vertelde dat ik in het bezit was van een Gastroselekt antwoordde men mij dat er geen “bonnen’” aanvaard worden op feestdagen. Dat feestdagen zijn uitgesloten staat niet vermeld op het dinercertificaat.Ik stuurde deze mail naar Gastroselekt:Van: WordPress [info@gastroselekt.be]Datum: 1 mei 2018 om 13:26:23 CESTAan: [info@gastroselekt.be]Onderwerp: Website mailFrom: Jean-Marie Smeets [jean.marie.smeets@telenet.be]Subject: Niet correcte informatieMessage Body:Wij beschikken over een Dinercertificaat van Gastroselekt uitgegeven door de Delhaize in Maldegem voor het restaurant Pick Wick in Moerkerke. Op dit certificaat staat vermeld dat het geldig is op maandag, donderdag en vrijdag. Toen ik wou reserveren voor donderdag 10 mei (= O.H. Hemelvaart) vertelde men mij dat bonnen niet aanvaard worden op feestdagen. Dit staat nochtans niet vermeld op het certificaat. Vermits het certificaat maar geldig is tot die datum en een andere datum voordien niet past, kunnen we het weggooien.Spijtig daar wij er in het verleden er al zeer lekker hebben gegeten.Ik kreeg dit antwoord:PROCEDURE VOOR OMRUILING VAN EEN DINERCERTIFICAAT WAARVAN HET RESTAURANT ZIJN OVEREENKOMST NIET NAKOMT! Beste, indien u een ander dinercertificaat wenst te ontvangen via Gastroselekt voor een ander restaurant naar keuze op onze website www.gastroselekt.be, stuur dan gewoon uw dinercertificaat(en) op en wij sturen u zo spoedig mogelijk het gevraagde toe. (zie adres onderaan) RESTAURANTKEUZE(S) VERMELDEN + EXTRA ENVELOPPE MET POSTZEGEL(S) EN UW ADRESGEGEVENS ER OP BIJVOEGEN, IN UW ENVELOPPE DIE U ONS TOESTUURD!!VOLDOENDE FRANKEREN, INDIEN NODIG VOLGENS GEWICHT!(niet nakomen van bovenstaande vereisten = geen terugzending!) P.S: gelieve indien mogelijk een kopie van deze mail bij te voegen aub. Met vriendelijke groeten en tot genoegen, Benny. bvba VANBENVandenbroucke BennyGulden Sporenstraat 108 b8530 Harelbeke T&F : 0032(0)56 49.43.45M : 0032(0)496 83.44.94Email : benny@gastroselekt.behttp:// www.gastroselekt.beHierop heb ik het volgende geantwoord:Geachte,Het dinercertificaat heb ik na het negatieve antwoord van Pick Wick reeds weggegooid.Ik vind het wel niet correct dat ik een extra kost heb met het aankopen van 2 postzegels voor een fout die niet de mijne is. Met vriendelijke groetenJean-Marie & Linda Smeets-HoetTenslotte kreeg ik deze mail:Beste, in het vervolg niet zolang meer wachten om uw dinercertificaat te verbruiken dan voorkomt u vervallen dinercertificaten!(u kunt toch ook niet alle schuld in de schoenen van Gastroselekt schuiven é aangezien u het dinercertificaat op het laatste moment verbruikte, in het vervolg tijdig reserveren om zo’n toestanden te vermijden in de toekomst is de boodschap!)Wij laten de vrije keuze aan u over om in te gaan op ons commercieel voorstel die wij u aangeboden hebben.Hopend op uw begrip, verblijven wij met de meeste hoogachting. Met vriendelijke groeten en tot genoegen, Benny. bvba VANBENVandenbroucke BennyGulden Sporenstraat 108 b8530 Harelbeke T&F : 0032(0)56 49.43.45M : 0032(0)496 83.44.94Email : benny@gastroselekt.behttp:// www.gastroselekt.behttp:// www.duodiscover.beMijn vragenzijn er nog luisteraars die dergelijk probleem, al dan niet met Gastroselekt, zijn tegengekomen?wie is hier fout: Het restaurant Pick Wick of Gastroselekt?hoe kan ik hier verder mee omgaan?