Op donderdag 7 september is bij ons een zonneluifel + zonnescreen geplaatst.Tijdens de plaatsing is ons opgevallen dat de luifel niet pas stond bij het uitschuifen.De beide plaatsers, werkgasten, hebben hun best gedaan en de luifel zodanig gekregen dat bij sluiting hij pas staat en bij volledig uitschuiven ook. Wanneer we hem deels uitschuiven, blijft hij scheef staan. Dit zou volgend de verantwoordelijke normaal zijn, we horen hem ofwel dicht te laten ofwel volledig te openen... ?!?! Dit is mij ook op donderdag 7/09 gezegd per telefoon, nadat de plaatsers hun verantwoordelijke hadden opgebeld met de vraag 'hoe dit oplossen?'De dag nadien op vrijdag 8/07 belt diezelfde verantwoordelijke ons terug op, met de boodschap dat er inderdaad iets niet klopt en dat hij volgende vrijdag langskomt met de fabrieksvertegenwoordiger om dit na te kijken en te bespreken.Vandaag, vrijdag 15/09, zou hij dus langskomen met de fabrieksvertegenwoordiger. Die hebben we spijtig genoeg niet gezien. Wel hebben de verkoper van CSS gezien, die dacht te kunnen afrekenen. Dit vinden wij echter niet ok, aangezien de geplaatste producten niet naar behoren functioneren of in orde zijn.Door de gedane belofte van een bezoek door de fabrieksvertegenwoordiger, hebben wij geen aangetekend schrijven uitgevoerd binnen de vooropgestelde termijn na plaatsing. Was dit misschien een truc?Daarnaast staat de geplaatste screen niet strak. Volgens SCC is ook dit normaal en verwachten we te veel.