Terug

Niet correct plaatsen artikelen

Closed Openbaar

Gutami Solar

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. G.

Naar: Gutami Solar

06/06/2023

Beste,Via groepsaankoop lieten we in 2020 zonnepanelen plaatsen. Ondanks het voordeel dat we uit de panelen halen, bleek nadien dat alles niet correct werd geplaatst. Hierdoor was er vocht binnengelopen via ons dak. Dit nadat we al eerder contact hadden genomen met plaatser direct na installatie dat niet alles correct terug op ons dak lag. En bovendien zelfs enkele pannen kapot waren die opnieuw geplaatst moesten worden.Na melding van dit probleem en het direct oplossen willen ze niet tussenkomen in het probleem dat ze zelf hadden gecreëerd. We moesten wachten en vocht maar laten lopen in plaats van actie te ondernemen.Nu zitten we zonder oplossing en mogen wij enkel kosten betalen voor probleem niet veroorzaakt door ons.

Berichten (2)

Gutami Solar

Naar: D. G.

06/06/2023

Beste,We probeerden de klant telefonisch te contacteren om in dialoog te gaan over zijn schade, maar tot onze spijt hebben we enkel zijn voicemail bereikt en hebben geen reactie ontvangen.We hebben per e-mail gevraagd voor foto's en aanvullende informatie om een goed inzicht te krijgen in de situatie.Het is belangrijk om op te merken dat wij pas gecontacteerd werden door de klant nadat de panelen door een andere dakwerker waren verwijderd en teruggeplaatst.Hierdoor hebben we niet de kans gekregen om dit probleem op te lossen en recht te zetten.Wij betreuren deze gang van zaken en willen benadrukken dat het onze intentie was om de situatie op een passende manier aan te pakken en een oplossing te vinden.Met vriendelijke groetenSchadebeheer

D. G.

Naar: Gutami Solar

06/06/2023

Telefonisch bereiken tijdens kantooruren lukt helaas niet...En we hebben inderdaad een dakwerker gecontacteerd, we hadden geen zin in een zolder die helemaal zou onderlopen, waarvoor onze oprechte excuses!!!Verslag van dakwerker toont alleen maar aan dat dakpannen niet correct werden teruggeplaatst. Eerder probleem van kapotte dakpannen hebben we ook zelf en op eigen kosten hersteld. Service na verkoop laat dan toch de wensen over vinden wij. We zullen wel zelf de kosten betalen en jullie dan via sluikreclame toch promoten voor jullie uitstekende service na verkoop.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform